Awaria systemu ŚKUP

Дата публікації: 08.02.2023

Szanowni Państwo,

dziś w nocy doszło do awarii systemu ŚKUP. W wyniku awarii przestał działać portal, aplikacja Mobilny ŚKUP, System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej oraz kasowniki w czytnikach kart znajdujących się w pojazdach. Awaria nie wpływa na działanie aplikacji zewnętrznych.

Obecnie prowadzimy prace związane z ustaleniem przyczyn awarii i przywróceniem działania systemu. O szczegółach będziemy informować na bieżąco. Ponadto informujemy, że w sytuacji, gdy system jest niesprawny i nie można zakupić biletu, pasażerowie nie będą obciążani karami.

W godzinach popołudniowych mogą się Państwo spodziewać kolejnego komunikatu.

 

Остання інформація
Графіка: Ważna informacja dla użytkowników aplikacji Transport GZM
Ważna informacja dla użytkowników aplikacji Transport GZM

W sklepie Google Play i AppStore dostępne są aktualizacje aplikacji Transport GZM. Wprowadzają jedną istotną zmianę dla pasażerów. W nowej wersji aplikacji możliwość aktywacji przejazdu z biletu Pakietowego działa tylko poprzez zakładkę "moje bilety".

Графіка: Prace serwisowe Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP)
Prace serwisowe Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP)

W poniedziałek 16 września od godziny ok. 10:00 do ok. 10:30 elektroniczne tablice Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej oraz portal Pasażera mogą być tymczasowo nieczynne. Powodem są przeprowadzane prace techniczne. Pasażerów przepraszamy za niedogodności.