Oferta dla pracodawców
Zrównoważony transport to element realizowania zasad biznesu społecznie odpowiedzialnego. Naszym celem jest nawiązanie współpracy z pracodawcami, tak aby firmy również podjęły aktywne działania w promocji komunikacji miejskiej wśród swoich pracowników.

Dlaczego?
Transport publiczny to w dużej mierze odpowiedź na współczesne problemy miast. Aktywny udział w propagowaniu tej świadomości to sygnał o podjęciu przez firmy odpowiedzialnych działań na rzecz poprawienia jakości naszej wspólnej przestrzeni. Znak realizacji zadań zmierzających do ograniczenia współczesnych problemów.
Zarząd Transportu Metropolitalnego, organizator transportu zbiorowego na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii przygotował specjalną ofertę dla pracodawców.
Razem działajmy na rzecz poprawy jakości życia w Metropolii.

Jeszcze inne Twoje korzyści?
Wpisz się aktualne trendy, działaj w duchu CSR – inspiruj pracowników do wyborów wpływających na lepsze życie nas wszystkich.
- transport zbiorowy to nieodłączny element nowoczesnej metropolii,
- komunikacja miejska = nowoczesny styl życia,
- promocja komunikacji miejskiej to wyraz dbałości o środowisko,
- ograniczenie hałasu, smogu, korków.
Więcej?
- możliwość wykorzystania biletów jako benefitów - pracodawca sam decyduje, w jaki sposób będą realizowane rozliczenia wewnątrz przedsiębiorstwa i czy chce w jakiś sposób partycypować w koszcie biletów dla swoich pracowników,
- oszczędność na opłatach za miejsca parkingowe,
- możliwość redukcji kosztów związanych z samochodami służbowymi,
- możliwość skorzystania z nośników reklamowych gratis.

Korzyści dla pracowników

Dla pakietów biletów oferujemy upusty nawet do 10% ich ceny. Określona wartość umowy upoważnia do rabatu na zakup biletów
- od 4650 zł do 9300 zł na miesiąc - 5%
- 9393 zł do 13 950 zł na miesiąc - 8%
- 14 000 i więcej na miesiąc - 10%
Szybki i sprawny zakup - rozliczenie faktury realizowane jest pomiędzy ZTM a firmą. Pracownik otrzymuje zdalnie zakodowany bilet na swojej karcie ŚKUP.
Jak przystąpić do programu?

Partner wskazuje liczbę i rodzaj biletów – podpisujemy umowę.
Pracodawca przekazuje nam numery kart ŚKUP z informacją, jaki bilet ma być na każdej z nich zakodowany – płatność jest realizowana na podstawie faktury.
Do 3 dni od daty płatności, bilety zostają zdalnie zakodowane na wskazanych kartach.
Użytkownicy aktualizują swoje karty – przez aplikację lub bezpośrednio w pojazdach komunikacji miejskiej.
Przedsiębiorstwa, które w ciągu roku kupią bilety za określoną kwotę, będą miały możliwość skorzystania z oferowanych przez ZTM usług promocyjnych* .
Kwota zapłacona za bilety | Możliwość skorzystania z powierzchni reklamowej ZTM gratis |
---|---|
55 tys. zł – 100 tys. zł/ rok |
Reklama na rewersie biletów – 5 tys. bloczków – 500 000 szt. biletów. Wartość świadczenia reklamowego - 15 000 zł. |
101 tys. zł – 165 tys. zł/ rok |
Reklama na rewersie biletów – 10 tys. bloczków – 1 000 000 szt. biletów Plakaty na liniach lotnisko – 6 pojazdów/miesiąc. Wartość świadczenia reklamowego - 31 800 zł. |
166 tys. zł/rok |
Reklama na rewersie biletów – 15 tys. bloczków 1 500 000 szt. biletów Plakaty na liniach lotnisko – 6 pojazdów/miesiąc Reklama na tyle autobusu lotniskowego - miesiąc. Wartość świadczenia reklamowego - 48 750 zł. |
Minimalna liczba biletów w jednej transakcji – 30 szt. Minimalny czas trwania umowy – 3 miesiące.
Jak nawiązać współpracę?
Skontaktuj się z nami: Biuro Reklamy i Marketingu 32 74 38 403, 32 74 38 503, e-mail: reklama@metropoliaztm.pl.
wpisz się w obszar działań Csr - Komunikacja publiczna to wybór
Ekologiczny i skuteczny – jeden autobus może przewieźć tyle osób, ile znajduje się w kilkudziesięciu samochodach! Mniej samochodów to również oszczędność czasu, bo dzięki mniejszym korkom przejazd jest szybszy. Nie trzeba szukać miejsca do zaparkowania, ani tracić czasu w oczekiwaniu na wyjazd z centrum.
Efektywny – wybierając transport publiczny, można dojechać szybciej, zwłaszcza w przypadku przejazdów na najpopularniejszych trasach i dojazdów do centrów miast.
Modny – trend na korzystanie z alternatywnych środków transportu, w tym komunikacji miejskiej, jest coraz bardziej widoczny w największych światowych metropoliach.
Tańszy – koszty korzystania z transportu publicznego są niższe niż w przypadku transportu indywidualnego – własnym samochodem. Podróżując komunikacją miejską, płaci się tylko za bilet. Część kosztów transportu publicznego jest pokrywana z podatków, bo komunikacja miejska przyczynia się do polepszenia warunków wszystkich mieszkańców – nawet tych, którzy z niej nie korzystają.