Oferta dla pracodawców

Data publikacji: 02.09.2020

Zrównoważony transport to element realizowania zasad biznesu społecznie odpowiedzialnego. Naszym celem jest nawiązanie współpracy z pracodawcami, tak aby firmy również podjęły aktywne działania w promocji komunikacji miejskiej wśród swoich pracowników.

Dobry biznes wspiera komunikację

 

Dlaczego?

Transport publiczny to w dużej mierze odpowiedź na współczesne problemy miast. Aktywny udział w propagowaniu tej świadomości to sygnał o podjęciu przez firmy odpowiedzialnych działań na rzecz poprawienia jakości naszej wspólnej przestrzeni. Znak realizacji zadań zmierzających do ograniczenia współczesnych problemów.

Zarząd Transportu Metropolitalnego, organizator transportu zbiorowego na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii przygotował specjalną ofertę dla pracodawców.

Razem działajmy na rzecz poprawy jakości życia w Metropolii.

Dobry biznes wspiera komunikację

Jeszcze inne Twoje korzyści?

...

Wpisz się aktualne trendy, działaj w duchu CSR – inspiruj pracowników do wyborów wpływających na lepsze życie nas wszystkich.

  • transport zbiorowy to nieodłączny element nowoczesnej metropolii,
  • komunikacja miejska = nowoczesny styl życia,
  • promocja komunikacji miejskiej to wyraz dbałości o środowisko,
  • ograniczenie hałasu, smogu, korków.

Więcej?

  • możliwość wykorzystania biletów jako benefitów - pracodawca sam decyduje, w jaki sposób będą realizowane rozliczenia wewnątrz przedsiębiorstwa i czy chce w jakiś sposób partycypować w koszcie biletów dla swoich pracowników,
  • oszczędność na opłatach za miejsca parkingowe,
  • możliwość redukcji kosztów związanych z samochodami służbowymi,
  • możliwość skorzystania z nośników reklamowych gratis.
Dobry biznes wspiera komunikację

Korzyści dla pracowników

...

Dla pakietów biletów oferujemy upusty nawet do 10% ich ceny. Określona wartość umowy upoważnia do rabatu na zakup biletów

  • od 4650 zł do 9300 zł na miesiąc - 5%
  • 9393 zł do 13 950 zł na miesiąc - 8%
  • 14 000 i więcej na miesiąc - 10%

Szybki i sprawny zakup - rozliczenie faktury realizowane jest pomiędzy ZTM a firmą. Pracownik otrzymuje zdalnie zakodowany bilet na swojej karcie ŚKUP.

Jak przystąpić do programu?

...


Partner wskazuje liczbę i rodzaj biletów – podpisujemy umowę.

Pracodawca przekazuje nam numery kart ŚKUP z informacją, jaki bilet ma być na każdej z nich zakodowany – płatność jest realizowana na podstawie faktury.

Do 3 dni od daty płatności, bilety zostają zdalnie zakodowane na wskazanych kartach.

Użytkownicy aktualizują swoje karty – przez aplikację lub bezpośrednio w pojazdach komunikacji miejskiej.

Przedsiębiorstwa, które w ciągu roku kupią bilety za określoną kwotę, będą miały możliwość skorzystania z oferowanych przez ZTM usług promocyjnych* .

Kwota zapłacona za biletyMożliwość skorzystania
z powierzchni reklamowej ZTM gratis
55 tys. zł – 100 tys. zł/ rok

Reklama na rewersie biletów – 5 tys. bloczków – 500 000 szt. biletów.

Wartość świadczenia reklamowego - 15 000 zł.

101 tys. zł – 165 tys. zł/ rok

Reklama na rewersie biletów – 10 tys. bloczków – 1 000 000 szt. biletów Plakaty na liniach lotnisko – 6 pojazdów/miesiąc.

Wartość świadczenia reklamowego - 31 800 zł.

166 tys. zł/rok

Reklama na rewersie biletów – 15 tys. bloczków 1 500 000 szt. biletów Plakaty na liniach lotnisko – 6 pojazdów/miesiąc Reklama na tyle autobusu lotniskowego - miesiąc.

Wartość świadczenia reklamowego - 48 750 zł. 

Minimalna liczba biletów w jednej transakcji – 30 szt. Minimalny czas trwania umowy – 3 miesiące. 

Jak nawiązać współpracę?

Skontaktuj się z nami: Biuro Reklamy i Marketingu 32 74 38 403, 32 74 38 503, e-mail: reklama@metropoliaztm.pl.

wpisz się w obszar działań Csr - Komunikacja publiczna to wybór

Ekologiczny i skuteczny – jeden autobus może przewieźć tyle osób, ile znajduje się w kilkudziesięciu samochodach! Mniej samochodów to również oszczędność czasu, bo dzięki mniejszym korkom przejazd jest szybszy. Nie trzeba szukać miejsca do zaparkowania, ani tracić czasu w oczekiwaniu na wyjazd z centrum.

Efektywny – wybierając transport publiczny, można dojechać szybciej, zwłaszcza w przypadku przejazdów na najpopularniejszych trasach i dojazdów do centrów miast.

Modny – trend na korzystanie z alternatywnych środków transportu, w tym komunikacji miejskiej, jest coraz bardziej widoczny w największych światowych metropoliach.

Tańszy – koszty korzystania z transportu publicznego są niższe niż w przypadku transportu indywidualnego – własnym samochodem. Podróżując komunikacją miejską, płaci się tylko za bilet. Część kosztów transportu publicznego jest pokrywana z podatków, bo komunikacja miejska przyczynia się do polepszenia warunków wszystkich mieszkańców – nawet tych, którzy z niej nie korzystają.