Jak odzyskać hasło do konta ŚKUP?

Дата публікації: 25.07.2019

Przypominamy, że użytkownicy karty ŚKUP mają możliwość automatycznego odzyskania hasła do swojego konta na portalu klienta, ale warunkiem skorzystania z tej opcji jest wcześniejsze zdefiniowanie adresu e-mail po zalogowaniu na koncie.

Przy wydawaniu karty jest domyślnie nadawane hasło do logowania i jest to 6 ostatnich cyfr numeru PESEL użytkownika karty. Już podczas odbierania karty lub po wejściu na konto można to hasło zmienić. Ponieważ przy składaniu wniosku o kartę nie podaje się swojego adresu e-mail, domyślne ustawienia konta zakłada, że w przypadku jego zapomnienia można je odzyskać wyłącznie w punkcie obsługi pasażera lub punkcie obsługi klienta. Aby jednak ułatwić korzystanie z systemu, wprowadzono możliwość zdefiniowania swojego adresu e-mail ( po zalogowaniu na swoje konto należy z menu po lewej stronie wybrać zakładkę zmiana danych karty – wprowadź adres e-mail). Po wpisaniu danych na podane konto wysłany zostanie link aktywacyjny, który należy zaakceptować. Jeśli adres zostanie zdefiniowany, w przypadku zapomnienia hasła, podczas logowania wystarczy kliknąć link „zapomniałem hasła”, system pozwoli na automatyczny reset, bez konieczności odwiedzania punktu stacjonarnego.

*Uwaga – z opcji tej można skorzystać wyłącznie w sytuacji, kiedy na koncie karty zdefiniowany został adres e-mail.

Остання інформація
Графіка: Prace techniczne w systemie aplikacji moBiLET
Prace techniczne w systemie aplikacji moBiLET

W związku z zaplanowanymi pracami technicznymi w nocy z 6 na 7 czerwca od godziny 23:00 do 5:00 mogą wystąpić utrudnienia w ciągłości pracy systemu moBiLET oraz możliwości zakupu biletu przez Pasażerów.

Графіка: Honorowanie biletów kolejowych [Aktualizacja: 14.05., g. 8:43]
Honorowanie biletów kolejowych [Aktualizacja: 14.05., g. 8:43]

Honorowanie biletów Kolei Śląskich na liniach autobusowych, tramwajowych i trolejbusowych obowiązywało dziś (14.05.24 r.) do godz. 8:30