Jak odzyskać hasło do konta ŚKUP?
Przypominamy, że użytkownicy karty ŚKUP mają możliwość automatycznego odzyskania hasła do swojego konta na portalu klienta, ale warunkiem skorzystania z tej opcji jest wcześniejsze zdefiniowanie adresu e-mail po zalogowaniu na koncie.
Przy wydawaniu karty jest domyślnie nadawane hasło do logowania i jest to 6 ostatnich cyfr numeru PESEL użytkownika karty. Już podczas odbierania karty lub po wejściu na konto można to hasło zmienić. Ponieważ przy składaniu wniosku o kartę nie podaje się swojego adresu e-mail, domyślne ustawienia konta zakłada, że w przypadku jego zapomnienia można je odzyskać wyłącznie w punkcie obsługi pasażera lub punkcie obsługi klienta. Aby jednak ułatwić korzystanie z systemu, wprowadzono możliwość zdefiniowania swojego adresu e-mail ( po zalogowaniu na swoje konto należy z menu po lewej stronie wybrać zakładkę zmiana danych karty – wprowadź adres e-mail). Po wpisaniu danych na podane konto wysłany zostanie link aktywacyjny, który należy zaakceptować. Jeśli adres zostanie zdefiniowany, w przypadku zapomnienia hasła, podczas logowania wystarczy kliknąć link „zapomniałem hasła”, system pozwoli na automatyczny reset, bez konieczności odwiedzania punktu stacjonarnego.
*Uwaga – z opcji tej można skorzystać wyłącznie w sytuacji, kiedy na koncie karty zdefiniowany został adres e-mail.
Prace serwisowe Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP)
W poniedziałek 16 września od godziny ok. 10:00 do ok. 10:30 elektroniczne tablice Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej oraz portal Pasażera mogą być tymczasowo nieczynne. Powodem są przeprowadzane prace techniczne. Pasażerów przepraszamy za niedogodności.
Jeśli do teatru, to tylko z Transport GZM!
14 września, w sobotę, do teatrów biorących udział w Nocy Teatrów GZM będzie można dojechać za darmo komunikacją publiczną. Autobusem, tramwajem, trolejbusem możemy podróżować bezpłatnie, pod warunkiem, że będziemy mieć ze sobą specjalny kupon.