Jak odzyskać hasło do konta ŚKUP?

Publication date: 25.07.2019

Przypominamy, że użytkownicy karty ŚKUP mają możliwość automatycznego odzyskania hasła do swojego konta na portalu klienta, ale warunkiem skorzystania z tej opcji jest wcześniejsze zdefiniowanie adresu e-mail po zalogowaniu na koncie.

Przy wydawaniu karty jest domyślnie nadawane hasło do logowania i jest to 6 ostatnich cyfr numeru PESEL użytkownika karty. Już podczas odbierania karty lub po wejściu na konto można to hasło zmienić. Ponieważ przy składaniu wniosku o kartę nie podaje się swojego adresu e-mail, domyślne ustawienia konta zakłada, że w przypadku jego zapomnienia można je odzyskać wyłącznie w punkcie obsługi pasażera lub punkcie obsługi klienta. Aby jednak ułatwić korzystanie z systemu, wprowadzono możliwość zdefiniowania swojego adresu e-mail ( po zalogowaniu na swoje konto należy z menu po lewej stronie wybrać zakładkę zmiana danych karty – wprowadź adres e-mail). Po wpisaniu danych na podane konto wysłany zostanie link aktywacyjny, który należy zaakceptować. Jeśli adres zostanie zdefiniowany, w przypadku zapomnienia hasła, podczas logowania wystarczy kliknąć link „zapomniałem hasła”, system pozwoli na automatyczny reset, bez konieczności odwiedzania punktu stacjonarnego.

*Uwaga – z opcji tej można skorzystać wyłącznie w sytuacji, kiedy na koncie karty zdefiniowany został adres e-mail.

News
Graphics: Przerwa w działaniu infolinii
Przerwa w działaniu infolinii

25 kwietnia w godzinach wieczorno-nocnych zaplanowana została przerwa w działaniu infolinii.

Graphics: Zmiana godzin otwarcia POP w Gliwicach
Zmiana godzin otwarcia POP w Gliwicach

22 kwietnia (poniedziałek) Punkt Obsługi Pasażera w Gliwicach będzie czynny do godziny 16:30.