Jak odzyskać hasło do konta ŚKUP?

Data publikacji: 25.07.2019

Przypominamy, że użytkownicy karty ŚKUP mają możliwość automatycznego odzyskania hasła do swojego konta na portalu klienta, ale warunkiem skorzystania z tej opcji jest wcześniejsze zdefiniowanie adresu e-mail po zalogowaniu na koncie.

Przy wydawaniu karty jest domyślnie nadawane hasło do logowania i jest to 6 ostatnich cyfr numeru PESEL użytkownika karty. Już podczas odbierania karty lub po wejściu na konto można to hasło zmienić. Ponieważ przy składaniu wniosku o kartę nie podaje się swojego adresu e-mail, domyślne ustawienia konta zakłada, że w przypadku jego zapomnienia można je odzyskać wyłącznie w punkcie obsługi pasażera lub punkcie obsługi klienta. Aby jednak ułatwić korzystanie z systemu, wprowadzono możliwość zdefiniowania swojego adresu e-mail ( po zalogowaniu na swoje konto należy z menu po lewej stronie wybrać zakładkę zmiana danych karty – wprowadź adres e-mail). Po wpisaniu danych na podane konto wysłany zostanie link aktywacyjny, który należy zaakceptować. Jeśli adres zostanie zdefiniowany, w przypadku zapomnienia hasła, podczas logowania wystarczy kliknąć link „zapomniałem hasła”, system pozwoli na automatyczny reset, bez konieczności odwiedzania punktu stacjonarnego.

*Uwaga – z opcji tej można skorzystać wyłącznie w sytuacji, kiedy na koncie karty zdefiniowany został adres e-mail.

Najnowsze informacje
Zmiany w kursowaniu komunikacji publicznej [Aktualizacja 03 VI, g. 10:25]
Zmiany w kursowaniu komunikacji publicznej [Aktualizacja 03 VI, g. 10:25]

Na niektórych liniach, z racji niższej frekwencji oraz niewystarczającej liczby kierowców, kursów jest mniej. Na innych natomiast, zgodnie z potrzebami, oferta jest zwiększana. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dot. zmian w kursowaniu linii autobusowych, tramwajowych oraz trolejbusowych.

Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 VI]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 VI]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Między innymi dotyczą one liczby realizowanych połączeń. Na niektórych liniach, z racji niższej frekwencji, kursów jest mniej. Na innych natomiast, zgodnie z potrzebami, oferta będzie zwiększana. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.