Jak odzyskać hasło do konta ŚKUP?

Data publikacji: 25.07.2019

Przypominamy, że użytkownicy karty ŚKUP mają możliwość automatycznego odzyskania hasła do swojego konta na portalu klienta, ale warunkiem skorzystania z tej opcji jest wcześniejsze zdefiniowanie adresu e-mail po zalogowaniu na koncie.

Przy wydawaniu karty jest domyślnie nadawane hasło do logowania i jest to 6 ostatnich cyfr numeru PESEL użytkownika karty. Już podczas odbierania karty lub po wejściu na konto można to hasło zmienić. Ponieważ przy składaniu wniosku o kartę nie podaje się swojego adresu e-mail, domyślne ustawienia konta zakłada, że w przypadku jego zapomnienia można je odzyskać wyłącznie w punkcie obsługi pasażera lub punkcie obsługi klienta. Aby jednak ułatwić korzystanie z systemu, wprowadzono możliwość zdefiniowania swojego adresu e-mail ( po zalogowaniu na swoje konto należy z menu po lewej stronie wybrać zakładkę zmiana danych karty – wprowadź adres e-mail). Po wpisaniu danych na podane konto wysłany zostanie link aktywacyjny, który należy zaakceptować. Jeśli adres zostanie zdefiniowany, w przypadku zapomnienia hasła, podczas logowania wystarczy kliknąć link „zapomniałem hasła”, system pozwoli na automatyczny reset, bez konieczności odwiedzania punktu stacjonarnego.

*Uwaga – z opcji tej można skorzystać wyłącznie w sytuacji, kiedy na koncie karty zdefiniowany został adres e-mail.

Najnowsze informacje
Informacja po defiladzie „Wierni Polsce”
Drugi etap prac torowych na katowickim rondzie
Drugi etap prac torowych na katowickim rondzie

Przez dwa ostatnie tygodnie sierpnia należy liczyć się ze zmianami w funkcjonowaniu komunikacji tramwajowej pomiędzy Katowicami a Chorzowem i Siemianowicami Śląskimi. Uruchomione będą linie komunikacji zastępczej.