Punkty Obsługi Pasażera

Дата публікації: 19.12.2018

W Punktach Obsługi Pasażera można zakupić bilety, uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej, złożyć reklamacje, skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania komunikacji. Dodatkowo w POP można także m.in. odebrać Metrokartę oraz zakodować i zatwierdzić ulgę.

Godziny otwarcia Punktów:  

  • poniedziałek - piątek: od 7:00 do 19:00;
  • soboty: od 9:00 do 14:00;
  • niedziele i święta: nieczynne.

Wyjątkami od podanych wyżej godzin są:

1. Placówka na ul. Barbary 21a w Katowicach (siedziba ZTM), która obsługuje pasażerów:

  • w poniedziałki w godz. 07:00-17:00,
  • od wtorku do piątku w godz. 07:00-15:00,
  • soboty, niedziele i święta - nieczynny

2. Placówka na Dworcu w Katowicach, która w soboty jest czynna od 9:00 do 15:00 (pozostałe dni bez zmian).

3. Placówka w Piekarach Śląskich, która od 17 września będzie czynna od 8:00 do 18:00.

4. Placówka w Tychach, która w dni robocze od 18 do 28 października będzie czynna od 8:00 do 18:00 (pozostałe dni bez zmian).

5. Placówka w Chorzowie, która 19 października (sobota) będzie nieczynna.

 

Lista punktów

  1. Bytom, ul. Dworcowa 35.

  2. Chorzów, Rynek 8/1.

  3. Gliwice, ul. Składowa 8a

  4. Katowice, dworzec kolejowy Katowice. 

  5. Katowice, ul. Pocztowa 10.

  6. Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM). 

  7. Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46

  8. Sosnowiec, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy). 

  9. Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne). 

  10. Tarnowskie Góry, ul. Pokoju 1.