Punkty Obsługi Pasażera

Дата публікації: 19.12.2018

W Punktach Obsługi Pasażera można zakupić bilety, uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej, złożyć reklamacje, skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania komunikacji. Dodatkowo w POP można także m.in. odebrać Metrokartę oraz zakodować i zatwierdzić ulgę.

Godziny otwarcia Punktów:  

  • poniedziałki - piątki od 7:00 do 19:00;
  • wakacyjne soboty (w lipcu i sierpiniu) - nieczynne;
  • niedziele i święta - nieczynne.

Wyjątkami od podanych wyżej godzin są:

1. Placówka na ul. Barbary 21a w Katowicach (siedziba ZTM), która obsługuje pasażerów:

  • w poniedziałki w godz. 07:00-17:00,
  • od wtorku do piątku w godz. 07:00-15:00,
  • soboty, niedziele i święta - nieczynny

2. Wakacyjne soboty (w lipcu i sierpniu) - wówczas punkty są nieczynne, za wyjątkiem placówki na Dworcu w Katowicach, która jest czynna w soboty od 9:00-15:00.

3. Placówka w Piekarach Śląskich, która w lipcu ma tymczasowo zmienione godziny otwarcia - od poniedziałku do piątku punkt będzie czynny w godzinach 8:00-18:00.

4. Placówka w Bytomiu, która od 10 do 17 lipca będzie czynna w godzinach 8:00 - 18:00.

5. Placówka w Sosnowcu, która od 1 do 26 lipca w dni robocze będzie otwarta w godzinach 7:00-18:00.

Lista punktów

  1. Bytom, ul. Dworcowa 35.

  2. Chorzów, Rynek 8/1.

  3. Gliwice, ul. Składowa 8a

  4. Katowice, dworzec kolejowy Katowice. 

  5. Katowice, ul. Pocztowa 10.

  6. Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM). 

  7. Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46

  8. Sosnowiec, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy). 

  9. Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne). 

  10. Tarnowskie Góry, ul. Pokoju 1.