Punkty Obsługi Pasażera

Data publikacji: 19.12.2018

W PUNKTACH OBSŁUGI PASAŻERA można uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej oraz złożyć reklamacje, skargi, wnioski i zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji.

W POP-ach można także składać wnioski o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP oraz zakodować na karcie ulgę.

Punkty prowadzą sprzedaż biletów. Można w nich kupić wszystkie rodzaje biletów jednorazowych, okresowych oraz uzupełniających – papierowych i elektronicznych, doładować kartę ŚKUP, uzyskać wszystkie informacje związane z działaniem systemu i obsługą kart oraz zablokować kartę ŚKUP.

 

Lista punktów:

  1. Bytom, pl. Wolskiego (dworzec autobusowy), tel. (32) 745 36 30;

  2. Chorzów, Rynek 8/1, tel. (32) 241 55 97;

  3. Gliwice, pl. Piastów 2, tel. (32) 270 65 90;

  4. Katowice, dworzec kolejowy Katowice, tel. (32) 710 13 71; 

  5. Katowice, ul. Pocztowa 10, tel. (32) 229 62 49;

  6. Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM), tel. (32) 743 85 05;

  7. Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46, tel. (32) 668 64 84;

  8. Sosnowiec, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy), tel. (32) 360 32 94.

Punkt Obsługi Pasażera na dworcu w Katowicach jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00, a w soboty od 9:00 do 15:00.

Punkt Obsługi Pasażera zlokalizowany w Katowicach przy ul. Barbary otwarty jest w poniedziałki w godzinach 7:00  17:00, a w pozostałe dni robocze od 7:00 do 15:00.

Pozostałe powyższe Punkty Obsługi Pasażera są czynne w dni robocze od 7:00 do 19:00, a w soboty w godzinach 9:00 – 14:00.

  1. Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne) tel. 604 454 583;

 Powyższy punkt jest czynny w następujących godzinach: 

– poniedziałek – piątek: 7:00 – 19:00,

– sobota: 7:00 – 14:00,

  1. Tarnowskie Góry, ul. Pokoju 1, tel. (32) 384 66 28, 285 28 85

 Powyższy punkt jest czynny w następujących godzinach:

- w dni robocze od 7:00 do 19:00

- w soboty od 9:00 do 14:00