Punkty Obsługi Pasażera

Data publikacji: 19.12.2018

W Punktach Obsługi Pasażera można uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej, złożyć reklamacje, skargi, wnioski i zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji. Dodatkowo w POP-ach można także składać wnioski o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP, odebrać spersonalizowaną kartę ŚKUP i duplikat karty ŚKUP, zakodować na karcie ulgę, odblokować, zastrzec i zwrócić kartę, a także składać reklamacje dot. karty.

Uwaga! Zmiana lokalizacji Punktu Obsługi Pasażera w Gliwicach oraz godzin otwarcia niektórych POP-ów. Szczegóły poniżej.

Punkty prowadzą również sprzedaż biletów. Można w nich kupić wszystkie rodzaje biletów jednorazowych, okresowych oraz uzupełniających – papierowych i elektronicznych, doładować kartę ŚKUP, uzyskać wszystkie informacje związane z działaniem systemu i obsługą kart.

Pasażerowie mogą składać zamówienia karty spersonalizowanej oraz duplikatu karty spersonalizowanej przez Portal Klienta z wysyłką pod wskazany adres. Koszt wysłania karty na wskazany przez Użytkownika adres wynosi 10 zł. Karta pakowana jest w biurze ZTM i wysyłana na adres listem poleconym.

Godziny otwarcia Punktów:  

  • poniedziałki - piątki od 7:00 do 19:00;
  • soboty: od 9:00 do 14:00. 
  • niedziele i święta - nieczynne.

Wyjątkiem od podanych wyżej godzin jest Punkt Obsługi Pasażera zlokalizowany na dworcu kolejowym w Katowicach, który jest czynny w soboty do godz. 15:00 oraz placówka na ul. Barbary 21a w Katowicach (siedziba ZTM), która obsługuje interesantów:

  • w poniedziałki w godz. 07:00-17:00,
  • od wtorku do piątku w godz. 07:00-15:00,
  • soboty, niedziele i święta - nieczynny.

Lista punktów

  1. Bytom, ul. Dworcowa 35, tel. (32) 745 36 30; 8 grudnia ten Punkt Obsługi Pasażera czynny będzie od godz. 8:00, a 15 grudnia do godz. 17:30. 

  2. Chorzów, Rynek 8/1, tel. (32) 241 55 97; 8 grudnia ten Punkt Obsługi Pasażera czynny od godz. 8:00 do godz. 17:30. 

  3. Gliwice, pl. Piastów 2, tel. (32) 270 65 90; 3 grudnia ten Punkt Obsługi Pasażera będzie nieczynny. 9 grudnia będzie czynny od godz. 8:00. 

    Uwaga! 5 grudnia zmieni się lokalizacja POP w Gliwicach - punkt będzie mieścił się w Centrum Przesiadkowym w Gliwicach przy ulicy Składowej. Tymczasowy numer do nowo otwartego punktu: 506 290 297.

  4. Katowice, dworzec kolejowy Katowice, tel. (32) 710 13 71; 9 grudnia ten Punkt Obsługi Pasażera czynny będzie od godz. 8:00. 

  5. Katowice, ul. Pocztowa 10, tel. (32) 229 62 49; 7 grudnia ten Punkt Obsługi Pasażera czynny będzie do godz. 17:30, a 8 grudnia od godz. 8:00. 

  6. Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM), tel. (32) 743 85 05; 9 grudnia ten Punkt Obsługi Pasażera czynny będzie od godz. 8:00.

  7. Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46, tel. (32) 668 64 84; 9 grudnia ten Punkt Obsługi Pasażera czynny będzie od godz. 8:00.

  8. Sosnowiec, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy), tel. (32) 360 32 94; 8 grudnia ten Punkt Obsługi Pasażera czynny będzie od godz. 8:00, a 13 grudnia do godz. 17:30. 

  9. Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne) tel. 604 454 583; 9 grudnia ten Punkt Obsługi Pasażera czynny będzie od godz. 8:00, a 14 grudnia do godz. 17:30. 

  10. Tarnowskie Góry, ul. Pokoju 1, tel. (32) 384 66 28, 285 28 85; 8 grudnia ten Punkt Obsługi Pasażera czynny będzie od godz. 8:00 do godz. 17:30.