Punkty Obsługi Pasażera

Data publikacji: 24.07.2025

W Punktach Obsługi Pasażera można zakupić bilety, uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej, złożyć reklamacje, skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania komunikacji. Dodatkowo w POP można także m.in. odebrać Metrokartę oraz zakodować i zatwierdzić ulgę.

Godziny otwarcia Punktów:  

  • poniedziałek - piątek: od 7:00 do 19:00;
  • soboty: w okresie wakacyjnym, tj. w lipicu i sierpniu, punkty POP będą nieczynne;
  • niedziele i święta: nieczynne.

Wyjątkami od podanych wyżej godzin są:

  • Placówka przy ul. Barbary 21a w Katowicach (siedziba ZTM), która:
    • od poniedziałku do piątku otwarta jest w godz. 07:00-15:00,
    • w soboty oraz niedziele i święta jest stale nieczynna.
  • Placówka na Dworcu w Katowicach, która w soboty jest czynna od 9:00 do 15:00 (za wyjątkiem 16 sierpnia 2025 r., kiedy będzie nieczynna).
  • Placówka w Bytomiu, która w dni robocze w okresie 30.07. - 08.08.2025 r. będzie czynna od 8:00 do 18:00.
  • Placówka w Piekarach Śląskich, która:
    • od 29 do 30 lipca oraz 1 sierpnia 2025 r. będzie czynna od 8:00 do 18:00,
    • 31 lipca 2025 r. z powodu zaplanowanego braku prądu będzie nieczynna,
    • w dni robocze od 4 sierpnia do 29 sierpnia 2025 r. będzie czynna od 8:00 do 17:00.

Lokalizacje punktów

  1. Bytom, ul. Dworcowa 35.

  2. Chorzów, Rynek 8/1.

  3. Gliwice, ul. Składowa 8a.

  4. Katowice, dworzec kolejowy Katowice. 

  5. Katowice, ul. Pocztowa 10.

  6. Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM). 

  7. Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46.

  8. Sosnowiec, ul. 3 Maja 17.

  9. Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne).

  10. Tarnowskie Góry, ul. Pokoju 1.