Punkty Obsługi Pasażera

Data publikacji: 19.12.2018

W PUNKTACH OBSŁUGI PASAŻERA można uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej oraz złożyć reklamacje, skargi, wnioski oraz zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji.

W POP-ach można także składać wnioski o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP oraz zakodować na karcie ulgę.

Punkty prowadzą sprzedaż biletów. Można w nich kupić wszystkie rodzaje biletów jednorazowych, okresowych oraz uzupełniających – papierowych i elektronicznych, doładować kartę ŚKUP, uzyskać wszystkie informacje związane z działaniem systemu i obsługą kart oraz zablokować kartę ŚKUP.

 

  1. Bytom, pl. Wolskiego (dworzec autobusowy), tel. (32) 745 36 30;

  2. Chorzów, Rynek 8/1, tel. (32) 241 55 97.

  3. Gliwice, pl. Piastów 2, tel. (32) 270 65 90;

  4. Katowice, Dworzec Katowice, tel. (32) 710 13 71; 

  5. Katowice, ul. Pocztowa 10, tel. (32) 229 62 49;

  6. Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM), tel. (32) 743 85 04/ 05

  7. Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46, tel. (32) 668 64 84

  8. Sosnowiec, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy), tel. (32) 360 32 94;

 

Punkty Obsługi Pasażera są czynne w dni robocze od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od 9:00 do 14:00 (punkt w Katowicach na Dworcu do 15:00).

 

  1. Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne) tel. (32) 219 38 20;

sprzedaż biletów wew. – 36, 37; opłaty dodatkowe wew. – 29;

czynne w następujących godzinach:

 

sprzedaż biletów

poniedziałek – piątek: 6:00 – 19:00,

sobota: 7:00 – 14:00,

opłaty dodatkowe

poniedziałek-piątek: 6:00 – 19:00,

sobota: 7:00 – 14:00.

 

 

  1. Biuro Obsługi Pasażera w Tarnowskich Górach, ul. Pokoju 1, tel. (32) 384-66-28, 285-28-85

- w poniedziałek od 7.00 do 17.00

- od wtorku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00

- w sobotę nieczynne

Godziny pracy kolektury biletowej:

- od poniedziałku do piątku w godz. od 6.00 do 18.00