Punkty Obsługi Pasażera

Дата публікації: 19.12.2018

W Punktach Obsługi Pasażera można zakupić bilety, uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej, złożyć reklamacje, skargi, wnioski i zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji. Dodatkowo w POP-ach można także odebrać Metrokartę, zakodować i zatwierdzić ulgę.

Godziny otwarcia Punktów:  

  • poniedziałki - piątki od 7:00 do 19:00;
  • soboty: od 9:00 do 14:00;
  • niedziele i święta - nieczynne.

Wyjątkami od podanych wyżej godzin są:

1. Placówka na ul. Barbary 21a w Katowicach (siedziba ZTM), która obsługuje pasażerów:

  • w poniedziałki w godz. 07:00-17:00,
  • od wtorku do piątku w godz. 07:00-15:00 (Uwaga zmiana! 2 maja punkt będzie czynny w godzinach 7:00-13:30),
  • soboty, niedziele i święta - nieczynny

2. Placówka na katowickim dworcu, która w soboty czynna jest od 9:00 do 15:00 (pozostałe dni bez zmian).

3. Placówka w Piekarach Śląskich, która w maju będzie miała tymczasowo zmienione godziny otwarcia - od poniedziałku do piątku punkt będzie czynny w godzinach 8:00-18:00, w soboty bez zmian).

Lista punktów

  1. Bytom, ul. Dworcowa 35.

  2. Chorzów, Rynek 8/1.

  3. Gliwice, ul. Składowa 8a

  4. Katowice, dworzec kolejowy Katowice. 

  5. Katowice, ul. Pocztowa 10.

  6. Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM). 

  7. Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46

  8. Sosnowiec, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy). 

  9. Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne). 

  10. Tarnowskie Góry, ul. Pokoju 1.