Punkty Obsługi Klienta ponownie otwarte

Дата публікації: 20.03.2020

Około 40 Punktów Obsługi Klienta, które w dużej części zlokalizowane są w kioskach i centrach miast, zostało otwartych. Jest to wynik dużej liczby zapytań pasażerów o możliwość m.in. odbioru kart ŚKUP oraz zakodowania na nich biletów elektronicznych.

W trosce o pasażerów oraz pracowników POK, prowadzącemu usługę (mBank) zostały wskazane przepisy, które określają, jak należy prowadzić obsługę podróżnych w takich miejscach w czasie zagrożenia epidemicznego. Mimo powyższego apelujemy do zainteresowanych wizytą w POK o rozsądek oraz przestrzeganie odgórnie zalecanych wskazówek bezpieczeństwa, np. zachowanie odpowiedniej odległości między drugą osobą, czy też zakrywanie we właściwy sposób ust i nosa podczas kaszlu i kichania.

Punkty Obsługi Klienta to sieć ok. 40 punktów przygotowanych przez mBank do kompleksowej obsługi systemu ŚKUP. Można w nich m.in.:

  • złożyć wniosek oraz odebrać spersonalizowaną kartę ŚKUP,
  • odblokować kartę ŚKUP oraz ją zwrócić,
  • składać reklamacje dotyczące działania karty ŚKUP oraz pieniądza elektronicznego,
  • doładowywać kartę, kupować i kodować na karcie okresowe bilety elektroniczne, kodować ulgi,
  • odebrać zamówioną spersonalizowaną kartę ŚKUP.

Z racji zagrożenia epidemicznego niektóre z POK mogą pracować w ograniczonym zakresie i być otwarte o innych niż standardowo godzinach. Lista POK znajduje się w zakładce Kontakt – Punkty Obsługi.

Остання інформація
Графіка: Informacja dla użytkowników aplikacji Mobilet
Informacja dla użytkowników aplikacji Mobilet

Operator aplikacji Mobilet zaplanował prace techniczne. W związku z nimi w nocy z 22 na 23 kwietnia mogą wystąpić przerwy w funkcjonowaniu usługi.

Графіка: Masz bilet na mecz Zagłębia? Nie płacisz za podróż
Masz bilet na mecz Zagłębia? Nie płacisz za podróż

Kibice, którzy wybierają się na mecze Zagłębia Sosnowiec z Górnikiem Łęczna i Stalą Rzeszów będą mogli bezpłatnie korzystać z komunikacji miejskiej.