Tymczasowo nieczynne Punkty Obsługi Pasażera

Data publikacji: 22.08.2019

Jutro, tj. 23 sierpnia, Punkty Obsługi Pasażera w Chorzowie, Katowicach przy ul. Pocztowej oraz w Gliwicach będą nieczynne.

W zależności od sprawy prosimy o odwiedziny pozostałych lokalizacji ZTM - Punktów Obsługi Pasażera lub Punktów Obsługi Klienta. Ich lista dostępna jest w zakładce Kontakt - Punkty obsługi.

Za utrudnienia przepraszamy.

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 23 III]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 23 III]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Zmiany dotyczą między innymi liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30% wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Od 19 kwietnia zmiany cen biletów. Nowe bilety i możliwość oszczędzania w aplikacji mobilnej
Od 19 kwietnia zmiany cen biletów. Nowe bilety i możliwość oszczędzania w aplikacji mobilnej

19 kwietnia zacznie obowiązywać nowa taryfa. Oprócz zmian w cenniku wprowadzone zostaną nowości dla pasażerów, m.in. specjalny bilet na czas pandemii oraz nowe bilety długookresowe.