Punkty Obsługi

Data publikacji: 19.12.2018

1. Punkty Obsługi Pasażera

W PUNKTACH OBSŁUGI PASAŻERA można uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej oraz złożyć reklamacje, skargi, wnioski i zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji.

W POP-ach można także składać wnioski o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP oraz zakodować na karcie ulgę.

Punkty prowadzą sprzedaż biletów. Można w nich kupić wszystkie rodzaje biletów jednorazowych, okresowych oraz uzupełniających – papierowych i elektronicznych, doładować kartę ŚKUP, uzyskać wszystkie informacje związane z działaniem systemu i obsługą kart oraz zablokować kartę ŚKUP.

2. Punkty Obsługi Klienta

PUNKTY OBSŁUGI KLIENTA ŚKUP to sieć czterdziestu dwóch punktów przygotowanych przez mBank do kompleksowej obsługi systemu ŚKUP. Punkty zlokalizowane zostały w dogodnych dla użytkowników miejscach, m.in. w centrach miast, centrach handlowych, tak aby był do nich jak najłatwiejszy dostęp.

W Punktach Obsługi Klienta można złożyć wniosek oraz odebrać spersonalizowaną kartę ŚKUP, odblokować ją oraz zwrócić. W POK-ach można składać reklamacje dotyczące działania karty ŚKUP oraz pieniądza elektronicznego.

Zarówno w punktach obsługi klienta, jak i punktach obsługi pasażera można doładowywać kartę, kupować i kodować na karcie okresowe bilety elektroniczne, kodować ulgi i uzyskać billing.

Wyłącznie w punktach obsługi klienta można odbierać zamówioną spersonalizowaną kartę ŚKUP.

3. Punkty sprzedaży

Do dyspozycji pasażerów jest dodatkowo ponad 800 punktów sprzedaży na terenie całej aglomeracji, w których można zakodować bilet na karcie lub uzyskać kartę niespersonalizowaną. Punkty zlokalizowane są w sklepach i kioskach z prasą. Są oznaczone dużym logo ŚKUP.

4. Automaty biletowe