Punkty Obsługi

Data publikacji: 19.12.2018

1. ePOP

2. Punkty Obsługi Pasażera

W Punktach Obsługi Pasażera można uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej, złożyć reklamacje, skargi, wnioski i zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji. Dodatkowo w POP-ach można także odebrać Metrokartę, zakodować i zatwierdzić ulgę. Punkty prowadzą również sprzedaż biletów. 

Kliknij w poniższy odnośnik, aby poznać lokalizacje Punktów Obsługi Pasażera. 

3. Punkty sprzedaży biletów

Do dyspozycji pasażerów jest kilkaset punktów sprzedaży na terenie całej aglomeracji, w których można m.in. uzyskać Metrokartę. Punkty zlokalizowane są w sklepach i kioskach. Listę można znaleźć poniżej. 

4. Biletomaty

Pasażerowie mogą korzystać z dwóch rodzajów automatów biletowych:

  • Stacjonarnych Automatów Doładowania Kart (automaty obsługujące system Transport GZM);
  • Automatów solarnych (nie obsługujących Metrokart).