W lipcowe i sierpniowe soboty Punkty Obsługi Pasażera będą nieczynne

Data publikacji: 30.06.2020

Zarząd Transportu Metropolitalnego informuje, że w okresie wakacyjnym lipiec – sierpień w soboty Punkty Obsługi Pasażera są nieczynne.

W związku z okresem wakacyjnym (lipiec - sierpień) Punkty Obsługi Pasażera są nieczynne w soboty. Wyjątek stanowi Punkt Obsługi Pasażera zlokalizowany na dworcu w Katowicach – pracuje on bez zmian. Lista Punktów Obsługi Pasażera dostępna jest w zakładce Kontakt - Punkty Obsługi.

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 13 XI]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 13 XI]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Wprowadzamy godziny dla seniorów, aby zapewnić maksymalny komfort obsługi. Zmiany dotyczą również liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30 % wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Zmiany w kursowaniu komunikacji w dobie koronawirusa [Aktualizacja 30 X, g. 13:40]
Zmiany w kursowaniu komunikacji w dobie koronawirusa [Aktualizacja 30 X, g. 13:40]

Od 17 października obowiązują zaostrzone przepisy rządu dot. epidemii. W całej Polsce, niezależnie od strefy, w komunikacji miejskiej może podróżować tylu pasażerów, ile wynosi 30 % wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dot. zmian w kursowaniu linii autobusowych, tramwajowych oraz trolejbusowych.