Nowe wzory biletów jednorazowych

Data publikacji: 27.12.2018

Od stycznia do sprzedaży wprowadzane będą nowe wzory biletów jednorazowych. Nowe bilety mają zamienioną kolorystykę oraz układ graficzny. Nadrukowana jest na nich nazwa organizatora komunikacji – Zarząd Transportu Metropolitalnego oraz logo Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Co istotne, nie zmieniają ceny biletów ani zakres ich obowiązywania.

Nowe bilety w sprzedaży pojawiać się będą w nowym roku. Sukcesywnie będą zastępować te, które obowiązują dotychczas, ale wszystkie stare bilety bezterminowo zachowują swoją ważność. Jeśli pasażerowie posiadają kupione w minionym roku bilety jednorazowe, nadal mogą je wykorzystywać – nie ma wyznaczonego ostatecznego terminu ich ważności. Istotne jest, aby pamiętać o tym, że suma zapłacona za przejazd musi być zgodna z aktualnie obowiązującym cennikiem.

 

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Wprowadzamy godziny dla seniorów, aby zapewnić maksymalny komfort obsługi. Zmiany dotyczą również liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30 % wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji
Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji

Aplikacja Mobilny ŚKUP zyskała funkcjonalność sprzedaży biletów. Od 4 stycznia można w niej kupić m.in. bilety 30-dniowe i 90-dniowe, tygodniowe, dzienne, dobowe i oczywiście jednorazowe. Do tej pory za pomocą dostępnych na rynku zewnętrznych aplikacji, z których usług korzysta Zarząd Transportu Metropolitalnego, można było kupić tylko bilety jednorazowe.