Od 23.03.2019 r. zmiany rozkładów jazdy w Zagłębiu
Od najbliższej soboty, 23 marca wprowadzone zostaną zmiany w funkcjonowaniu komunikacji tramwajowej na terenie Zagłębia. Dotyczy linii tramwajowych 21, 22, 24, 26, 27, 28, 42, 44.
- Linia tramwajowa nr 21 – przywrócenie stałej trasy przejazdu: Dąbrowa Górnicza Tworzeń Huta Katowice – Sosnowiec Milowice Pętla.
- Linia tramwajowa nr 22 – korekty godzin odjazdów.
- Linia tramwajowa nr 24 – wprowadzenie trasy: Sosnowiec Dworzec PKP – Konstantynów Centrum Handlowe.
- Linia tramwajowa nr 26 – korekty godzin odjazdów.
- Linia tramwajowa nr 27 – wprowadzenie trasy: Będzin Osiedle Zamkowe Pętla – Sosnowiec Kazimierz Górniczy Pętla.
- Linia tramwajowa nr 28 - wprowadzenie trasy: Będzin Osiedle Zamkowe Pętla – Dąbrowa Górnicza Urząd Pracy oraz uruchomienie kursowania linii w soboty.
- Linia tramwajowa nr 42 – korekty godzin odjazdów.
- Linia tramwajowa nr 44 – zawieszenie kursowania
PONADTO ZAWIESZA SIĘ KURSOWANIE AUTOBUSOWEJ KOMUNIKACJI ZASTĘPCZEJ T21
![Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]](/media/uploads/rok_2020/na_obszarze_jest_10_punkt%C3%B3w_obs%C5%82ugi_pasa%C5%BCera._jeden_z_nich_znajduje_si%C4%99_na_katowickim_dworcu..jpg)
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]
W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Wprowadzamy godziny dla seniorów, aby zapewnić maksymalny komfort obsługi. Zmiany dotyczą również liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30 % wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji
Aplikacja Mobilny ŚKUP zyskała funkcjonalność sprzedaży biletów. Od 4 stycznia można w niej kupić m.in. bilety 30-dniowe i 90-dniowe, tygodniowe, dzienne, dobowe i oczywiście jednorazowe. Do tej pory za pomocą dostępnych na rynku zewnętrznych aplikacji, z których usług korzysta Zarząd Transportu Metropolitalnego, można było kupić tylko bilety jednorazowe.