Zapraszamy do głosowania w ogólnopolskim konkursie na nasz pierwszy raport społecznej odpowiedzialności

Data publikacji: 24.08.2021

Niedawno opublikowaliśmy pierwszy raport społecznej odpowiedzialności ZTM prezentujący wizję budowania lepszego miejsca do życia w regionie, dzięki odpowiedniemu zarządzaniu komunikacją miejską.

Raport kompleksowo przedstawia najważniejsze działania podejmowane przez nas, które wpływają na poprawę jakości życia ponad 2 mln mieszkańców zamieszkałych na terenie 56 miast i gmin (Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię i gminy ościenne). Raport został zgłoszony do ogólnopolskiego konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Ważnym etapem konkursu jest głosowanie internautów.

Zapraszamy do oddania głosu na nasz raport – Raport społecznej odpowiedzialności Zarządu Transportu Metropolitalnego za rok 2020.

  • Gdzie można oddać głos na nasz raport? Poprzez stronę Raporty Zrównoważonego Rozwoju.
  • Jak wygląda procedura głosowania? W formularzu należy wskazać trzy publikacje (nasz raport jest na dole strony, zgodnie z kolejnością alfabetyczną) oraz wybrać reprezentowaną grupę interesariuszy. Następnie trzeba wpisać swój adres e-mail, który jest niezbędny do weryfikacji oddanego głosu. Głos zostanie zapisany w systemie dopiero po jego potwierdzeniu, co odbywa się poprzez kliknięcie linku przesłanego na podany adres e-mail.

Głosowanie trwa do 20 września.

Z pełną treścią Raportu społecznej odpowiedzialności Zarządu Transportu Metropolitalnego za rok 2020 można się zapoznać przez portal Flipbook.

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 X]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 X]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Tymczasowa awaria Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej
Tymczasowa awaria Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej

W związku z niezależnymi od ZTM pracami serwisowymi niektóre funkcjonalności Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej są tymczasowo niedostępne.