Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Дата публікації: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Остання інформація
Графіка: Setki milionów złotych i nowe autobusy. GZM inwestuje w 42 nowoczesne pojazdy elektryczne
Setki milionów złotych i nowe autobusy. GZM inwestuje w 42 nowoczesne pojazdy elektryczne

Flota pojazdów niskoemisyjnych powiększy się o kolejne 42 autobusy elektryczne. Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia podpisała umowę z firmą Solaris. Łącznie to już prawie 200 autobusów elektrycznych, hybrydowych, wodorowych dla przedsiębiorstw komunikacyjnych.

Графіка: Udogodnienia komunikacyjne na mecz Polska – Nowa Zelandia
Udogodnienia komunikacyjne na mecz Polska – Nowa Zelandia

Kibice wybierający się na mecz Polska – Nowa Zelandia na Stadionie Śląskim będą mogli skorzystać z udogodnień w komunikacji miejskiej Transport GZM. Wśród nich są bezpłatne przejazdy, specjalna linia tramwajowa oraz dodatkowe kursy tramwajów i autobusów.