Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Дата публікації: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Остання інформація
Графіка: Zamknięcie estakady w Chorzowie. Zmiany w komunikacji miejskiej
Zamknięcie estakady w Chorzowie. Zmiany w komunikacji miejskiej

Od 9 sierpnia 2025 r. obowiązują nowe zmiany komunikacji miejskiej na terenie Chorzowa.

Графіка: Bezpłatne przejazdy i dodatkowa linia na Memoriał K. Skolimowskiej
Bezpłatne przejazdy i dodatkowa linia na Memoriał K. Skolimowskiej

16 sierpnia 2025 r., w związku z organizacją Memoriału Kamili Skolimowskiej na Stadionie Śląskim w Chorzowie, wprowadzone zostaną udogodnienia dla pasażerów, którzy wybierają się na to wydarzenie.