Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Дата публікації: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Остання інформація
Графіка: Udogodnienia Transport GZM na mecz Polska – Finlandia
Udogodnienia Transport GZM na mecz Polska – Finlandia

Bezpłatne przejazdy, specjalna linia tramwajowa oraz dodatkowe kursy na liniach tramwajowych i autobusowych – to udogodnienia, jakie przygotował Zarząd Transportu Metropolitalnego na niedzielny mecz piłkarskiej reprezentacji Polski na Stadionie Śląskim.

Графіка: Dodatkowe i bezpłatne autobusy na Dni Lędzin
Dodatkowe i bezpłatne autobusy na Dni Lędzin

Urząd Miasta Lędziny we współpracy z ZTM zapewnił uczestnikom tegorocznych Dni Lędzin dodatkowe, bezpłatne połączenia autobusowe. Każdy zainteresowany będzie mógł skorzystać z dwóch specjalnie uruchamianych linii - L1 i L2.