How to recover your password to the customer portal?

Publication date: 02.07.2019

We would like to provide a few hints for all Customer Portal users, who try to recover the system password.

First of all, please do remember, that to recover the password using the e-mail box, its address must be saved in the system. This option cannot be used without defining previously the e-mail in your profile. In the case of such definition missing, it is necessary to go to a Customer Service Point or Passenger Service Point to reset the password.

To facilitate the system use, appropriate information will be displayed on the Customer Portal (at the place, where it is possible to reset the password), which will inform the users, that before resetting the password they must enter their e-mail address.

News
Graphics: Zamknięcie estakady w Chorzowie. Zmiany tras ok. 30 linii
Zamknięcie estakady w Chorzowie. Zmiany tras ok. 30 linii

[Aktualizacja 16.06., godz. 7:30] Od 4 czerwca obowiązują zmiany na ok. 30 liniach. Wdrożenie tak licznych i nagłych modyfikacji było konieczne w związku z niezaplanowanym wyłączeniem przejazdów w rejonie estakady w Chorzowie.

Graphics: Finał projektu. Działają już wszystkie solarne biletomaty
Finał projektu. Działają już wszystkie solarne biletomaty

Zarząd Transportu Metropolitalnego uruchomił wszystkie zamówione solarne automaty biletowe. 132 urządzenia zostały włączone do systemu Transport GZM i służą już pasażerom we wszystkich 41 gminach Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. To największy system solarnych biletomatów w kraju.