How to recover your password to the customer portal?

Publication date: 02.07.2019

We would like to provide a few hints for all Customer Portal users, who try to recover the system password.

First of all, please do remember, that to recover the password using the e-mail box, its address must be saved in the system. This option cannot be used without defining previously the e-mail in your profile. In the case of such definition missing, it is necessary to go to a Customer Service Point or Passenger Service Point to reset the password.

To facilitate the system use, appropriate information will be displayed on the Customer Portal (at the place, where it is possible to reset the password), which will inform the users, that before resetting the password they must enter their e-mail address.

News
Graphics: Rozwijamy się na wiosnę. Od 1 marca w Transport GZM nowe możliwości
Rozwijamy się na wiosnę. Od 1 marca w Transport GZM nowe możliwości

Z taryfy Transport GZM znikają dotychczasowe bilety 30-dniowe i „kolorowe” Metrobilety. Wszystkie bilety 30-dniowe zmienią się w Metrobilety, a każdy Metrobilet daje możliwość podróżowania również Kolejami Śląskimi i POLREGIO. Do tego dochodzi uruchomiony kilka dni temu Metrorower, z którego posiadacze wszystkich biletów okresowych mogą korzystać bez dodatkowych opłat przez 60 minut dziennie. Autobusami, tramwajami, trolejbusami, koleją i Metrorowerami.

Graphics: Masz bilet na mecz Zagłębia? Nie płacisz za podróż
Masz bilet na mecz Zagłębia? Nie płacisz za podróż

Kibice, którzy wybierają się na mecze Zagłębie Sosnowiec – Podbeskidzie Bielsko-Biała oraz Zagłębie Sosnowiec - Odra Opole będą mogli bezpłatnie korzystać z komunikacji miejskiej.