How to recover your password to the customer portal?

Publication date: 02.07.2019

We would like to provide a few hints for all Customer Portal users, who try to recover the system password.

First of all, please do remember, that to recover the password using the e-mail box, its address must be saved in the system. This option cannot be used without defining previously the e-mail in your profile. In the case of such definition missing, it is necessary to go to a Customer Service Point or Passenger Service Point to reset the password.

To facilitate the system use, appropriate information will be displayed on the Customer Portal (at the place, where it is possible to reset the password), which will inform the users, that before resetting the password they must enter their e-mail address.

News
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 VI]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 VI]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Transport publiczny wyjdzie z kryzysu obronną ręką - debata na Kongresie Polityki Miejskiej z udziałem ekspertów ZTM
Transport publiczny wyjdzie z kryzysu obronną ręką - debata na Kongresie Polityki Miejskiej z udziałem ekspertów ZTM

8 czerwca odbyła się w ramach Kongresu Polityki Miejskiej debata „Czego nauczyła nas pandemia - perspektywa transportu publicznego”. Uczestniczyli w niej eksperci z 4 instytucji - dyrektor Małgorzata Gutowska oraz zastępca dyrektora ds. handlowych Andrzej Stangret z Zarządu Transportu Metropolitalnego, zastępca dyrektora ds. transportu Maciej Sobieraj z Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi i zastępca dyrektora Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni Katarzyna Hebel.