Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Grafika: Maraton wydarzeń biegowych i zmiany w komunikacji miejskiej  [Aktualizacja: 26.04., godz. 12:30]
Maraton wydarzeń biegowych i zmiany w komunikacji miejskiej [Aktualizacja: 26.04., godz. 12:30]

Katowice, Knurów, Pilchowice i Siewierz – w tych gminach na początku maja zorganizowane zostaną biegi, do których musi zostać dostosowana komunikacja miejska. Osoby, które planują w tym czasie korzystać z autobusów w tych miejscowościach, powinny przed wyjściem z domu zapoznać się z wprowadzanymi zmianami. W przeciwnym wypadku, na przystanku lub w czasie podróży może czekać ich zaskoczenie.

Grafika: Przerwa w działaniu infolinii
Przerwa w działaniu infolinii

25 kwietnia w godzinach wieczorno-nocnych zaplanowana została przerwa w działaniu infolinii.