Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Wraca tramwaj do Bytomia
Wraca tramwaj do Bytomia

Długo wyczekiwane zakończenie prac modernizacji infrastruktury w ciągu ul. Katowickiej zostało zaplanowane na przyszły tydzień. Oznacza to powrót tramwajów w bezpośredniej relacji z Katowic do Bytomia i duże zmiany rozkładów jazdy.

Zostaw samochód w domu
Zostaw samochód w domu

Już 22 września, czyli w najbliższą niedzielę, jak co roku odbędzie się Europejski Dzień Bez Samochodu. Do jego obchodów dołącza się również Zarząd Transportu Metropolitalnego. Będzie można skorzystać z transportu publicznego zupełnie za darmo.