Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Grafika: Zobacz, jak korzystać z komunikacji miejskiej ZTM / Дізнайтесь, як користуватися громадським транспортом ZTM
Zobacz, jak korzystać z komunikacji miejskiej ZTM / Дізнайтесь, як користуватися громадським транспортом ZTM

31 maja kończy się możliwość korzystania z bezpłatnej komunikacji miejskiej dla obywateli Ukrainy, którzy w lutym przekroczyli granicę. Już teraz podpowiadamy, gdzie kupić bilet i jak korzystać z komunikacji miejskiej Zarządu Transportu Metropolitalnego. Після 31 травня припиняється можливість користування безкоштовним міським громадським транспортом для громадян України, які перетнули кордон у лютому. Інформуємо, де можна купити проїзний квиток і як користуватися міським громадським транспортом ZTM (Транспортного управління агломерації).

Grafika: Od 25 czerwca dwie nowe Metrolinie. Znikną przesiadki na trasie Pyskowice- Tarnowskie Góry
Od 25 czerwca dwie nowe Metrolinie. Znikną przesiadki na trasie Pyskowice- Tarnowskie Góry

Nowa linia metropolitalna M107 zapewni przez cały tydzień regularne, bezpośrednie połączenie Pyskowic i Zbrosławic z Tarnowskimi Górami. Druga emka – M105 będzie kursować na trasie Gliwice, Pyskowice oraz Knurów.