Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Zmiany w organizacji ruchu tramwajowego od 18.11
Zmiany w organizacji ruchu tramwajowego od 18.11

W poniedziałek 18 listopada br. pasażerowie, podróżujący tramwajami w Bytomiu, Chorzowie, Rudzie Śląskiej i Świętochłowicach, powinni liczyć się ze zmianami w organizacji ruchu. W związku z prowadzoną inwestycją w infrastrukturę, tramwaje pojadą inaczej. Kursować będzie zastępcza linia T-9.

Pierwsze karty ŚKUP tracą ważność. Sprawdź swoją!
Pierwsze karty ŚKUP tracą ważność. Sprawdź swoją!

Z końcem września upływa ważność najwcześniej wydanych kart ŚKUP. Dotyczy to zarówno kart spersonalizowanych, jak i niespersonalizowanych. Nową kartę można zamówić bezpłatnie. Osobom, które odbiorą nową kartę przed upływem ważności obecnej, bilety, środki oraz ulgi zostaną przeniesione. Pasażerowie mogą wymienić swoją kartę ŚKUP na 3 miesiące przed upływem daty jej ważności.