Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Grafika: Nocne prace serwisowe systemu SDIP
Nocne prace serwisowe systemu SDIP

W noce z 29 na 30 lipca 2024 r. oraz z 5 na 6 sierpnia w godzinach 22:00 - 3:00 przeprowadzane będą serwisowe prace Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej.

Grafika: Bezpłatne autobusy na OFF Festival w Katowicach
Bezpłatne autobusy na OFF Festival w Katowicach

Dobra wiadomość dla uczestników OFF Festivalu. W czasie trwania imprezy uruchomione zostaną specjalne, bezpłatne połączenia. Dodatkowo, autobusy linii 110 i 900 będą obsługiwać przystanek Muchowiec Lotnisko Pole Namiotowe.