Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Grafika: Zmodernizowana pętla w Rudzie Śląskiej Chebziu i zmiany w ruchu tramwajów
Zmodernizowana pętla w Rudzie Śląskiej Chebziu i zmiany w ruchu tramwajów

Po zakończeniu przebudowy pętli Chebzie i rozpoczęciu modernizacji torowiska wzdłuż ul. Dworcowej w Rudzie Śląskiej, wprowadzone zostaną liczne zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej. Zaczną one obowiązywać od najbliższej soboty (25 maja) i obejmą ponad 10 linii tramwajowych.

Grafika: Juwenalia Śląskie 2024: Katowice uruchamiają bezpłatną linię autobusową na Trzy Stawy
Juwenalia Śląskie 2024: Katowice uruchamiają bezpłatną linię autobusową na Trzy Stawy

Miasto Katowice oraz Zarząd Transportu Metropolitalnego uruchamiają specjalną linię na studenckie Juwenalia. Autobusy, oznaczone jako S1, będą kursować między przystankami Katowice Sądowa a Osiedle Paderewskiego Trzy Stawy. Przejazdy będą bezpłatne.