Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Punkty obsługi otwarte w innych godzinach
Punkty obsługi otwarte w innych godzinach

Tymczasowo zmienione zostają godziny otwarcia punktów obsługi w Piekarach Śląskich i w Dąbrowie Górniczej.

Tymczasowa zmiana organizacji ruchu w Katowicach na Brynowie
Tymczasowa zmiana organizacji ruchu w Katowicach na Brynowie

W dniach 25–28 lipca br. (od czwartku do niedzieli) między centrum miasta a Brynowem nie będą kursowały tramwaje. W zamian uruchomiona zostanie autobusowa komunikacja zastępcza. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami o zmianach.