Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Nowe wagony na trasie
Nowe wagony na trasie

Linia tramwajowa nr 36 w Katowicach zyskała dziś fabrycznie nowy tabor. To już kolejne nowości dla pasażerów Zarządu Transportu Metropolitalnego. Wagony Pesa 2017N są klimatyzowane i spełniają najwyższe standardy pojazdów szynowych.

Nowe obostrzenia dotyczące koronawirusa. Trzymamy rękę na pulsie
Nowe obostrzenia dotyczące koronawirusa. Trzymamy rękę na pulsie

Nowe rozporządzenie rządu zakłada, że w pojazdach komunikacji miejskiej będzie mogło przebywać mniej pasażerów. Każdy autobus, tramwaj czy trolejbus zabierze na pokład tyle osób, ile stanowi 30 proc. wszystkich miejsc siedzących i stojących. Realizując plan postępowania podczas zwiększonej zachorowalności na COVID-19, m.in. wprowadzamy kolejne zmiany w rozkładach jazdy i zachęcamy do podróży tramwajem.