Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 23 III]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 23 III]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Zmiany dotyczą między innymi liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30% wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Od 19 kwietnia zmiany cen biletów. Nowe bilety i możliwość oszczędzania w aplikacji mobilnej
Od 19 kwietnia zmiany cen biletów. Nowe bilety i możliwość oszczędzania w aplikacji mobilnej

19 kwietnia zacznie obowiązywać nowa taryfa. Oprócz zmian w cenniku wprowadzone zostaną nowości dla pasażerów, m.in. specjalny bilet na czas pandemii oraz nowe bilety długookresowe.