Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Grafika: Duże zmiany w komunikacji miejskiej w Gliwicach.    Nowe rozkłady jazdy dla 50 linii autobusowych
Duże zmiany w komunikacji miejskiej w Gliwicach. Nowe rozkłady jazdy dla 50 linii autobusowych

Centrum Przesiadkowe w Gliwicach zostanie oficjalnie otwarte 10 grudnia. Jednak autobusy będą mogły korzystać z tego obiektu już tydzień wcześniej. 3 grudnia wprowadzone zostaną liczne zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej. Obejmą one ok. 50 linii kursujących na obszarze 21 gmin.

Grafika: Ułatwienia, które usłyszysz, zobaczysz, dotkniesz - o inkluzywnej komunikacji miejskiej
Ułatwienia, które usłyszysz, zobaczysz, dotkniesz - o inkluzywnej komunikacji miejskiej

Zarząd Transportu Metropolitalnego podsumowuje rozwiązania, które przeznaczone są zwłaszcza dla osób ze szczególnymi potrzebami. W ich prezentacji pomogły osoby z niepełnosprawnościami oraz o obniżonej mobilności.