Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Nowy wagon Modertans dla Tramwajów Śląskich
Nowy wagon Modertans dla Tramwajów Śląskich

Blisko dwa lata temu Tramwaje Śląskie podpisały umowę z firmą Modertrans Poznań na dostawę 10 nowych wagonów jednoczłonowych. Jeden z nich w weekend został skierowany na proces homologacji.

Duże zmiany w komunikacji autobusowej na Giszowcu [MAPKI]
Duże zmiany w komunikacji autobusowej na Giszowcu [MAPKI]

Modyfikacje tras przejazdu, rozkładów jazdy, możliwe utrudnienia w ruchu autobusów Zarządu Transportu Metropolitalnego. To wszystko w związku z kolejnym etapem przebudowy węzła drogowego w Katowicach-Giszowcu oraz wyłączeniem ul. Kolistej.