Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Grafika: Świąteczne zmiany w komunikacji miejskiej Transport GZM
Świąteczne zmiany w komunikacji miejskiej Transport GZM

Podobnie jak w poprzednich latach, w okresie świątecznym Zarząd Transportu Metropolitalnego wprowadza szereg zmian w komunikacji miejskiej. O ile do większości z nich pasażerowie mogli już przywyknąć, tak jedna jest czymś zupełnie nowym.

Grafika: Większa elastyczność, wydłużony czas ważności biletów. Transport GZM z nową ofertą
Większa elastyczność, wydłużony czas ważności biletów. Transport GZM z nową ofertą

Od 1 stycznia 2026 roku pasażerowie Transportu GZM skorzystają z nowej, bardziej elastycznej oferty biletowej. Zmiany obejmą bilety 90-minutowe oraz te z oferty „Podróż Start/Stop”. Nowe wersje biletów zapewnią jeszcze większą swobodę korzystania z autobusów, tramwajów i trolejbusów w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Ceny pozostaną bez zmian.