Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Grafika: Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 24 I]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 24 I]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów.

Grafika: Przez COVID sporo zmian w komunikacji miejskiej. Obejmą one prawie 100 linii
Przez COVID sporo zmian w komunikacji miejskiej. Obejmą one prawie 100 linii

W poniedziałek 31 stycznia Zarząd Transportu Metropolitalnego wprowadzi szereg zmian w komunikacji miejskiej. Zakładają one zawieszenie ok. 20 linii, a także obowiązywanie rozkładów jazdy roboczych nieszkolnych na ponad 70 liniach. To efekt pogarszającej się sytuacji epidemicznej, odbywania przez kierowców kwarantanny, a także wprowadzenia częściowej nauki zdalnej. Organizator transportu apeluje, aby rozkłady jazdy sprawdzać w internecie przed wyjściem z domu na przystanek.