Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Дата публікації: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Остання інформація
Графіка: Transport GZM z bezpłatnymi przejazdami i specjalnymi liniami na Wszystkich Świętych
Transport GZM z bezpłatnymi przejazdami i specjalnymi liniami na Wszystkich Świętych

Zarząd Transportu Metropolitalnego, podobnie jak w poprzednich latach, ułatwi dojazdy na cmentarze. W okresie Wszystkich Świętych do oferty Transport GZM wprowadzone zostaną liczne udogodnienia, w tym m.in. specjalne linie autobusowe oraz bezpłatne przejazdy 1 listopada.

Графіка: Kongres Metropolia Kultury 2025 - na to wydarzenie wozimy bezpłatnie
Kongres Metropolia Kultury 2025 - na to wydarzenie wozimy bezpłatnie

Kongres Metropolia Kultury to spotkanie organizowane przez i dla ludzi kultury. Odbywać się będzie od 23 do 25 października. Wszyscy uczestnicy będa mogli bezpłatnie korzystać z autobusów, tramwajów i trolejbusów.