Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Дата публікації: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Остання інформація
Графіка: Prace techniczne w systemie aplikacji moBiLET
Prace techniczne w systemie aplikacji moBiLET

W związku z zaplanowanymi pracami technicznymi w nocy z 6 na 7 czerwca od godziny 23:00 do 5:00 mogą wystąpić utrudnienia w ciągłości pracy systemu moBiLET oraz możliwości zakupu biletu przez Pasażerów.

Графіка: Honorowanie biletów kolejowych [Aktualizacja: 14.05., g. 8:43]
Honorowanie biletów kolejowych [Aktualizacja: 14.05., g. 8:43]

Honorowanie biletów Kolei Śląskich na liniach autobusowych, tramwajowych i trolejbusowych obowiązywało dziś (14.05.24 r.) do godz. 8:30