Wyszukiwarka połączeń

Najnowsze informacje

Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 23 III]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 23 III]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Zmiany dotyczą między innymi liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30% wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Od 19 kwietnia zmiany cen biletów. Nowe bilety i możliwość oszczędzania w aplikacji mobilnej
Od 19 kwietnia zmiany cen biletów. Nowe bilety i możliwość oszczędzania w aplikacji mobilnej

19 kwietnia zacznie obowiązywać nowa taryfa. Oprócz zmian w cenniku wprowadzone zostaną nowości dla pasażerów, m.in. specjalny bilet na czas pandemii oraz nowe bilety długookresowe.

Przetarg na przebudowę torowiska w Sosnowcu rozstrzygnięty
Przetarg na przebudowę torowiska w Sosnowcu rozstrzygnięty

Tramwaje Śląskie i przedstawiciele firmy TOR-KRAK podpisali umowę na modernizację linii tramwajowej wzdłuż ulic generała Andersa i 1 Maja w Sosnowcu. Prace powinny zakończyć się najpóźniej w lutym 2023 r.

COVID opóźnia uruchomienie autobusowych linii metropolitalnych
COVID opóźnia uruchomienie autobusowych linii metropolitalnych

Z uwagi na ogłoszone przez rząd obostrzenia, pierwsze autobusowe linie metropolitalne zostaną uruchomione później niż planowano. Nastąpi to nie 5 kwietnia, lecz tydzień po zakończeniu lockdownu.

ZTM uruchamia e-POP. Obsługa klienta w bezpieczny i zdalny sposób
ZTM uruchamia e-POP. Obsługa klienta w bezpieczny i zdalny sposób

Innowacyjność, wygoda i bezpieczeństwo. Te hasła przyświecały autorom internetowego Punktu Obsługi Pasażera – specjalnej platformy, która pomoże pasażerom sprawniej korzystać z naszych usług. Nowe rozwiązanie, które integruje narzędzia sprzedażowe i kontaktowe, jest już dostępne na naszej stronie.

Transformacja cyfrowa ZTM: Kolejne tablice elektroniczne, zwiększona funkcjonalność solarnych automatów biletowych, internet zastąpi Punkty Obsługi Klienta
Transformacja cyfrowa ZTM: Kolejne tablice elektroniczne, zwiększona funkcjonalność solarnych automatów biletowych, internet zastąpi Punkty Obsługi Klienta

Zarząd Transportu Metropolitalnego zainstalował w 18 gminach na blisko 90 przystankach komunikacji miejskiej kolejne tablice Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej. To urządzenia, dzięki którym pasażerowie wiedzą, za ile minut przyjedzie ich autobus, tramwaj i trolejbus. Transformacja cyfrowa objęła także solarne automaty biletowe oraz Punkty Obsługi Klienta.