Aplikacja Vizum na terenie GZM

Data publikacji: 04.11.2019

Na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii właśnie wystartowała aplikacja mobilna Vizum. Jest to narzędzie umożliwiające sprawną komunikację między nadawcami miejskimi (m.in. Metropolia GZM), a odbiorcami – mieszkańcami.

Aplikacja zawiera m.in. moduł „Transport”, w którym można szybko i wygodnie sprawdzić najbliższe odjazdy komunikacji publicznej na wybranym z mapy przystanku w Twojej okolicy (bez pojazdów dawnego MZK Tychy) oraz dostępność rowerów miejskich w każdej stacji rowerowej. Jest to ciekawa alternatywa dla stałych bywalców miejskich środków lokomocji, osób nieposiadających samochodu oraz miłośników ekologicznych jednośladów. Dzięki Vizum przemieszczanie się po Metropolii staje się łatwiejsze. Dodatkowo w module „Wiadomości” aplikacja oferuje także dostęp do informacji o wydarzeniach współorganizowanych przez Metropolię.

Aplikacja jest dostępna bezpłatnie pod nazwą „Vizum” do pobrania na telefony Android i iPhone w sklepach Google Play i AppStore.

Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej aplikacji.

Najnowsze informacje
Zmiany w kursowaniu komunikacji publicznej [Aktualizacja 03 VI, g. 10:25]
Zmiany w kursowaniu komunikacji publicznej [Aktualizacja 03 VI, g. 10:25]

Na niektórych liniach, z racji niższej frekwencji oraz niewystarczającej liczby kierowców, kursów jest mniej. Na innych natomiast, zgodnie z potrzebami, oferta jest zwiększana. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dot. zmian w kursowaniu linii autobusowych, tramwajowych oraz trolejbusowych.

Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 VI]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 VI]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Między innymi dotyczą one liczby realizowanych połączeń. Na niektórych liniach, z racji niższej frekwencji, kursów jest mniej. Na innych natomiast, zgodnie z potrzebami, oferta będzie zwiększana. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.