Aplikacja Vizum na terenie GZM

Data publikacji: 04.11.2019

Na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii właśnie wystartowała aplikacja mobilna Vizum. Jest to narzędzie umożliwiające sprawną komunikację między nadawcami miejskimi (m.in. Metropolia GZM), a odbiorcami – mieszkańcami.

Aplikacja zawiera m.in. moduł „Transport”, w którym można szybko i wygodnie sprawdzić najbliższe odjazdy komunikacji publicznej na wybranym z mapy przystanku w Twojej okolicy (bez pojazdów dawnego MZK Tychy) oraz dostępność rowerów miejskich w każdej stacji rowerowej. Jest to ciekawa alternatywa dla stałych bywalców miejskich środków lokomocji, osób nieposiadających samochodu oraz miłośników ekologicznych jednośladów. Dzięki Vizum przemieszczanie się po Metropolii staje się łatwiejsze. Dodatkowo w module „Wiadomości” aplikacja oferuje także dostęp do informacji o wydarzeniach współorganizowanych przez Metropolię.

Aplikacja jest dostępna bezpłatnie pod nazwą „Vizum” do pobrania na telefony Android i iPhone w sklepach Google Play i AppStore.

Więcej informacji znajdziesz na stronie internetowej aplikacji.

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Wprowadzamy godziny dla seniorów, aby zapewnić maksymalny komfort obsługi. Zmiany dotyczą również liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30 % wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji
Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji

Aplikacja Mobilny ŚKUP zyskała funkcjonalność sprzedaży biletów. Od 4 stycznia można w niej kupić m.in. bilety 30-dniowe i 90-dniowe, tygodniowe, dzienne, dobowe i oczywiście jednorazowe. Do tej pory za pomocą dostępnych na rynku zewnętrznych aplikacji, z których usług korzysta Zarząd Transportu Metropolitalnego, można było kupić tylko bilety jednorazowe.