Bilety zakupione przed wprowadzeniem nowej Taryfy przewozu. Przypominamy, jak można je wykorzystać

Data publikacji: 27.10.2022

Zaopatrzyłeś/aś się w bilety jednorazowe lub długookresowe przed 17 października? Sprawdź, co zrobić, by je wykorzystać po zmianie Taryfy przewozu.

Zgodnie z uchwałą Zarządu Górnośląskiej Metropolii w sprawie przyjęcia „Taryfy przewozu […]”:

  • papierowe i elektroniczne bilety jednorazowe/krótkookresowe, „Grupowy dla 5 osób” oraz „Dzienny” można skasować/aktywować do końca października. Od początku listopada do 31 grudnia z tych biletów można korzystać wraz z biletem uzupełniającym. Po Nowym Roku niewykorzystane bilety będą podlegały zwrotom;
  • bilety długookresowe: „7-dniowy”, „Miasto 30”, „2 Miasta 30”, „Sieć 30” oraz „Sieć 30 Okaziciel” uprawniają do przejazdu pod warunkiem rozpoczęcia ich ważności najpóźniej do dnia 31 października. Bilety, których okres obowiązywania rozpocznie się po tym terminie, podlegają zwrotom.

Jak zwrócić bilet?

Zwroty biletów, o których mowa wyżej będą przyjmowane przez Zarząd Transportu Metropolitalnego. W przypadku biletów papierowych na podstawie pisemnego wniosku pasażera złożonego do ZTM wraz z dołączonymi biletami. Bilety elektroniczne można zwrócić w Punktach Obsługi Pasażera.

Lista Punktów Obsługi Pasażera dostępna jest tutaj.

W razie dodatkowych pytań całą dobę działa bezpłatna infolinia ZTM pod numerem: 800 16 30 30.

 

Najnowsze informacje
Grafika: Przerwa w działaniu infolinii
Przerwa w działaniu infolinii

25 kwietnia w godzinach wieczorno-nocnych zaplanowana została przerwa w działaniu infolinii.

Grafika: Zmiana godzin otwarcia POP w Gliwicach
Zmiana godzin otwarcia POP w Gliwicach

22 kwietnia (poniedziałek) Punkt Obsługi Pasażera w Gliwicach będzie czynny do godziny 16:30.