Godziny funkcjonowania punktów obsługi klienta oraz punktów obsługi pasażera w okresie przedświątecznym

Data publikacji: 16.04.2019

Informujemy, że w okresie przedświątecznym zmienione zostaną zasady funkcjonowania zarówno punktów obsługi klienta, jak i punktów obsługi pasażera. Zmiany dotyczą głównie 20 kwietnia (Wielka Sobota), kiedy to część punktów będzie nieczynna. W przypadku punktów obsługi pasażera 20 kwietnia będzie działał wyłącznie punkt na dworcu kolejowym w Katowicach. Poniżej przedstawiamy szczegółową informację dotyczącą zmian.

  • POK w Tarnowskich Górach na Dworcu Autobusowym będzie nieczynny w dniu 20 kwietnia br. (Wielka Sobota), natomiast w dniu 19 kwietnia (Wielki Piątek) będzie czynny do godziny 15:00;
  • 5 POK-ów zlokalizowanych w placówkach SK Banku w dniu 20 kwietnia będzie nieczynnych. Są to:

- POK Bytom, ul. Rynek 22;

- POK Dąbrowa Górnicza, ul. Adamieckiego 11a/1;

- POK Gliwice, ul. Zwycięstwa 4;

- POK Katowice, ul. Kościuszki 23;

- POK Sosnowiec, ul. Modrzejowska 22;

  • POK w Dąbrowej Górniczej przy ul. Adamieckiego 11a/1 od 15 kwietnia do 30 kwietnia będzie czynny w dni robocze (poniedziałek - piątek) od 8:00 do 16:00, w soboty od 9:00 do 15:00 - za wyjątkiem dnia 20 kwietnia, gdy POK będzie nieczynny.

Jednocześnie informujemy, iż w Wielką Sobotę punkty obsługi pasażera będą nieczynne – za wyjątkiem lokalu na dworcu kolejowym w Katowicach, który będzie przyjmował pasażerów w normalnych godzinach pracy w sobotę, tj. od 9:00 do 15:00.

Zapraszamy!

Najnowsze informacje
Zmiany w kursowaniu komunikacji publicznej [Aktualizacja 03 VI, g. 10:25]
Zmiany w kursowaniu komunikacji publicznej [Aktualizacja 03 VI, g. 10:25]

Na niektórych liniach, z racji niższej frekwencji oraz niewystarczającej liczby kierowców, kursów jest mniej. Na innych natomiast, zgodnie z potrzebami, oferta jest zwiększana. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dot. zmian w kursowaniu linii autobusowych, tramwajowych oraz trolejbusowych.

Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 VI]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 VI]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Między innymi dotyczą one liczby realizowanych połączeń. Na niektórych liniach, z racji niższej frekwencji, kursów jest mniej. Na innych natomiast, zgodnie z potrzebami, oferta będzie zwiększana. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.