Prace techniczne na portalu klienta ŚKUP

Data publikacji: 08.05.2019

W poniedziałek, 13 maja, od godziny 00:00 do 02:00 planowane są prace serwisowe w systemie ŚKUP. Przerwa obejmie następujące usługi: autoryzacja transakcji online (zasilenia PE oraz powyżej 50zł), weryfikacja PIN, weryfikacja klienta, obsługa zapytań z portalu ŚKUP (wnioski o kartę ŚKUP, sprawdzenie salda, itp.), obsługa kart ŚKUP (zamówienia, aktualizacja, aktywacja, itp.).

Za powstałe niedogodności w imieniu Wykonawcy systemu ŚKUP uprzejmie przepraszamy.

Najnowsze informacje
Grafika: Ważna informacja dla użytkowników aplikacji Transport GZM
Ważna informacja dla użytkowników aplikacji Transport GZM

W sklepie Google Play i AppStore dostępne są aktualizacje aplikacji Transport GZM. Wprowadzają jedną istotną zmianę dla pasażerów. W nowej wersji aplikacji możliwość aktywacji przejazdu z biletu Pakietowego działa tylko poprzez zakładkę "moje bilety".

Grafika: Prace serwisowe Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP)
Prace serwisowe Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP)

W poniedziałek 16 września od godziny ok. 10:00 do ok. 10:30 elektroniczne tablice Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej oraz portal Pasażera mogą być tymczasowo nieczynne. Powodem są przeprowadzane prace techniczne. Pasażerów przepraszamy za niedogodności.