Prace techniczne na portalu klienta ŚKUP

Data publikacji: 08.05.2019

W poniedziałek, 13 maja, od godziny 00:00 do 02:00 planowane są prace serwisowe w systemie ŚKUP. Przerwa obejmie następujące usługi: autoryzacja transakcji online (zasilenia PE oraz powyżej 50zł), weryfikacja PIN, weryfikacja klienta, obsługa zapytań z portalu ŚKUP (wnioski o kartę ŚKUP, sprawdzenie salda, itp.), obsługa kart ŚKUP (zamówienia, aktualizacja, aktywacja, itp.).

Za powstałe niedogodności w imieniu Wykonawcy systemu ŚKUP uprzejmie przepraszamy.

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 23 III]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 23 III]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Zmiany dotyczą między innymi liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30% wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Od 19 kwietnia zmiany cen biletów. Nowe bilety i możliwość oszczędzania w aplikacji mobilnej
Od 19 kwietnia zmiany cen biletów. Nowe bilety i możliwość oszczędzania w aplikacji mobilnej

19 kwietnia zacznie obowiązywać nowa taryfa. Oprócz zmian w cenniku wprowadzone zostaną nowości dla pasażerów, m.in. specjalny bilet na czas pandemii oraz nowe bilety długookresowe.