Prace techniczne na portalu klienta ŚKUP

Data publikacji: 08.05.2019

W poniedziałek, 13 maja, od godziny 00:00 do 02:00 planowane są prace serwisowe w systemie ŚKUP. Przerwa obejmie następujące usługi: autoryzacja transakcji online (zasilenia PE oraz powyżej 50zł), weryfikacja PIN, weryfikacja klienta, obsługa zapytań z portalu ŚKUP (wnioski o kartę ŚKUP, sprawdzenie salda, itp.), obsługa kart ŚKUP (zamówienia, aktualizacja, aktywacja, itp.).

Za powstałe niedogodności w imieniu Wykonawcy systemu ŚKUP uprzejmie przepraszamy.

Najnowsze informacje
Zmiany w organizacji ruchu tramwajowego od 18.11
Zmiany w organizacji ruchu tramwajowego od 18.11

W poniedziałek 18 listopada br. pasażerowie, podróżujący tramwajami w Bytomiu, Chorzowie, Rudzie Śląskiej i Świętochłowicach, powinni liczyć się ze zmianami w organizacji ruchu. W związku z prowadzoną inwestycją w infrastrukturę, tramwaje pojadą inaczej. Kursować będzie zastępcza linia T-9.

Pierwsze karty ŚKUP tracą ważność. Sprawdź swoją!
Pierwsze karty ŚKUP tracą ważność. Sprawdź swoją!

Z końcem września upływa ważność najwcześniej wydanych kart ŚKUP. Dotyczy to zarówno kart spersonalizowanych, jak i niespersonalizowanych. Nową kartę można zamówić bezpłatnie. Osobom, które odbiorą nową kartę przed upływem ważności obecnej, bilety, środki oraz ulgi zostaną przeniesione. Pasażerowie mogą wymienić swoją kartę ŚKUP na 3 miesiące przed upływem daty jej ważności.