Prace techniczne na portalu klienta ŚKUP

Data publikacji: 08.05.2019

W poniedziałek, 13 maja, od godziny 00:00 do 02:00 planowane są prace serwisowe w systemie ŚKUP. Przerwa obejmie następujące usługi: autoryzacja transakcji online (zasilenia PE oraz powyżej 50zł), weryfikacja PIN, weryfikacja klienta, obsługa zapytań z portalu ŚKUP (wnioski o kartę ŚKUP, sprawdzenie salda, itp.), obsługa kart ŚKUP (zamówienia, aktualizacja, aktywacja, itp.).

Za powstałe niedogodności w imieniu Wykonawcy systemu ŚKUP uprzejmie przepraszamy.

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Wprowadzamy godziny dla seniorów, aby zapewnić maksymalny komfort obsługi. Zmiany dotyczą również liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30 % wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji
Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji

Aplikacja Mobilny ŚKUP zyskała funkcjonalność sprzedaży biletów. Od 4 stycznia można w niej kupić m.in. bilety 30-dniowe i 90-dniowe, tygodniowe, dzienne, dobowe i oczywiście jednorazowe. Do tej pory za pomocą dostępnych na rynku zewnętrznych aplikacji, z których usług korzysta Zarząd Transportu Metropolitalnego, można było kupić tylko bilety jednorazowe.