Technical operations on the ŚKUP Customer Portal

Publication date: 08.05.2019

On Monday, 13 May, service operations are planned in the ŚKUP system between 00:00 and 02:00 hours. The break will comprise the following services: authorisation of online transactions (e-purse charging and in excess of PLN 50), PIN verification, Customer verification, service of queries from the ŚKUP Portal (applications for a ŚKUP card, balance checking, etc.), ŚKUP cards service (orders, updates, activation, etc.).

On behalf of the ŚKUP system Contractor we sincerely apologise for the originated inconveniences.

 

News
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 VII]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 VII]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

„Zmień EGO na EKO“ – pod takim hasłem ZTM rozpoczyna kampanię i cykl inicjatyw w ramach Europejskiego Tygodnia Mobilności [Aktualizacja 21.09]
„Zmień EGO na EKO“ – pod takim hasłem ZTM rozpoczyna kampanię i cykl inicjatyw w ramach Europejskiego Tygodnia Mobilności [Aktualizacja 21.09]

„Europejski Tydzień Mobilności” (ETM) zaczyna się już w najbliższy czwartek (16 września) i potrwa do 22 września, czyli „Dnia bez Samochodu”. Zarząd Transportu Metropolitalnego – największy organizator komunikacji miejskiej w Polsce – przygotował szereg inicjatyw na najbliższe dni i szczególnie w tym okresie promuje rolę transportu publicznego w budowaniu ekologicznego, przyjaznego i nowoczesnego miasta