Punkty Obsługi Pasażera

Data publikacji: 01.12.2025

W Punktach Obsługi Pasażera można zakupić bilety, uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej, złożyć reklamacje, skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania komunikacji. Dodatkowo w POP można także m.in. odebrać Metrokartę oraz zakodować i zatwierdzić ulgę.

Godziny otwarcia Punktów: 

  • poniedziałek - piątek: od 7:00 do 19:00;
  • soboty: od 9:00 do 14:00
  • niedziele i święta: nieczynne.

Wyjątkami od podanych wyżej godzin są:

  • Placówka przy ul. Barbary 21a w Katowicach (siedziba ZTM), która:
    • od poniedziałku do piątku otwarta jest w godz. 07:00-15:00,
    • w soboty jest nieczynna.
  • Placówka na Dworcu w Katowicach, która w soboty jest czynna od 9:00 do 15:00.
  • Placówka w Piekarach Śląskich, która:
    • w dni robocze w grudniu będzie czynna od 7:00 do 18:00 z uwzględnieniem poniższych wyjatków,
    • 1 grudnia będzie czynna od 7:00 do 15:00, 
    • 2 grudnia będzie czynna od 7:00 do 17:00,
    • 10 grudnia będzie czynna od 8:00 do 18:00.

Lokalizacje punktów:

  • Bytom, ul. Dworcowa 35.
  • Chorzów, Rynek 8/1.
  • Gliwice, ul. Składowa 8a.
  • Katowice, dworzec kolejowy Katowice.
  • Katowice, ul. Pocztowa 10.
  • Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM).
  • Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46.
  • Sosnowiec, ul. 3 Maja 17.
  • Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne).
  • Tarnowskie Góry, ul. Pokoju 1.