Punkty Obsługi Pasażera

Data publikacji: 30.04.2025

W Punktach Obsługi Pasażera można zakupić bilety, uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej, złożyć reklamacje, skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania komunikacji. Dodatkowo w POP można także m.in. odebrać Metrokartę oraz zakodować i zatwierdzić ulgę.

Godziny otwarcia Punktów:  

  • poniedziałek - piątek: od 7:00 do 19:00;
  • soboty: od 9:00 do 14:00;
  • niedziele i święta: nieczynne.

Wyjątkami od podanych wyżej godzin są:

  • Placówka przy ul. Barbary 21a w Katowicach (siedziba ZTM), która:
    • w poniedziałki otwarta jest w godz. 07:00-17:00,
    • od wtorku do piątku otwarta jest w godz. 07:00-15:00,
    • w soboty oraz niedziele i święta jest nieczynna.
  • Placówka na Dworcu w Katowicach, która w soboty jest czynna od 9:00 do 15:00 (pozostałe dni bez zmian).
  • 2 maja 2025 roku - w ten dzień placówki będą nieczynne.

Ponadto, w związku z przeprowadzanym ozonowaniem pomieszczeń biurowych i sanitariatów, w maju 2025 r. wybrane POP we wskazanych niżej dniach będą czynne do godz. 17:30:

  • 07.05.2025 - Tychy
  • 08.05.2025 - Chorzów
  • 14.05.2025 - Bytom
  • 15.05.2025 - Sosnowiec
  • 21.05.2025 - Tarnowskie Góry
  • 22.05.2025 - Katowice, ul. Pocztowa
 

Lokalizacje punktów

  1. Bytom, ul. Dworcowa 35.

  2. Chorzów, Rynek 8/1.

  3. Gliwice, ul. Składowa 8a.

  4. Katowice, dworzec kolejowy Katowice. 

  5. Katowice, ul. Pocztowa 10.

  6. Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM). 

  7. Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46.

  8. Sosnowiec, ul. 3 Maja 17.

  9. Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne).

  10. Tarnowskie Góry, ul. Pokoju 1.