Punkty Obsługi Pasażera

Data publikacji: 28.08.2025

W Punktach Obsługi Pasażera można zakupić bilety, uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej, złożyć reklamacje, skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania komunikacji. Dodatkowo w POP można także m.in. odebrać Metrokartę oraz zakodować i zatwierdzić ulgę.

Godziny otwarcia Punktów:  

  • poniedziałek - piątek: od 7:00 do 19:00;
  • soboty: w okresie wakacyjnym, tj. w lipicu i sierpniu, punkty POP będą nieczynne; od początku września punkty POP będą czynne od  9:00 - 14:00
  • niedziele i święta: nieczynne.

Wyjątkami od podanych wyżej godzin są:

  • Placówka przy ul. Barbary 21a w Katowicach (siedziba ZTM), która:
    • od poniedziałku do piątku otwarta jest w godz. 07:00-15:00,
    • w soboty jest nieczynna.
  • Placówka na Dworcu w Katowicach, która w soboty jest czynna od 9:00 do 15:00.
  • Placówka w Piekarach Śląskich, która:
    • w dni robocze od 4 sierpnia do 29 sierpnia 2025 r. będzie czynna od 8:00 do 17:00;
    • w dni robocze od 1 września do 30 września będzie czynna od 7:00 do 18:00.

Lokalizacje punktów

  1. Bytom, ul. Dworcowa 35.

  2. Chorzów, Rynek 8/1.

  3. Gliwice, ul. Składowa 8a.

  4. Katowice, dworzec kolejowy Katowice. 

  5. Katowice, ul. Pocztowa 10.

  6. Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM). 

  7. Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46.

  8. Sosnowiec, ul. 3 Maja 17.

  9. Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne).

  10. Tarnowskie Góry, ul. Pokoju 1.