Świąteczne życzenia

Data publikacji: 16.12.2019

W tym wyjątkowym okresie życzymy wszystkim radosnych Świąt, wspaniałego 2020 roku oraz wielu przejechanych wspólnie kilometrów!

Święta już niedługo. Z tej okazji chcielibyśmy przede wszystkim podziękować Wam za to, że jesteście z nami, że podróżujemy razem. Komunikację publiczną tworzą nie tylko pracownicy Zarządu Transportu Metropolitalnego, ale również kierowcy, motorniczy, mechanicy pojazdów, firmy, które z nami współpracują, ale przede wszystkim - pasażerowie. Życzymy radosnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia w ciepłej, rodzinnej atmosferze. Życzymy Wam również bezpiecznych i komfortowych powrotów do domu. Pracujemy nad tym, by standard naszych usług był coraz lepszy. Dla Was codziennie podejmujemy starania dla poprawy i promocji transportu publicznego.

Dobrej zabawy w Sylwestra oraz pomyślności w nadchodzącym nowym roku. Do zobaczenia!

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Wprowadzamy godziny dla seniorów, aby zapewnić maksymalny komfort obsługi. Zmiany dotyczą również liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30 % wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji
Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji

Aplikacja Mobilny ŚKUP zyskała funkcjonalność sprzedaży biletów. Od 4 stycznia można w niej kupić m.in. bilety 30-dniowe i 90-dniowe, tygodniowe, dzienne, dobowe i oczywiście jednorazowe. Do tej pory za pomocą dostępnych na rynku zewnętrznych aplikacji, z których usług korzysta Zarząd Transportu Metropolitalnego, można było kupić tylko bilety jednorazowe.