Szkolenie z procedur antykorupcyjnych i Kodeks etyki

Data publikacji: 19.03.2019

W czwartek, 14 marca br., odbyło się szkolenie z procedur antykorupcyjnych, które prowadzone było przez przedstawiciela Centralnego Biura Antykorupcyjnego. W spotkaniu wzięło udział około stu pracowników ZTM, przewidziana jest jego kolejna edycja, tak aby wykładu mogli wysłuchać również pozostali zatrudnieni.

Szkolący szczegółowo omówił, jakie przesłanki świadczą o tym, że dane zachowanie może być ocenione jako korupcja, jakie przepisy mówią o tym przestępstwie, jakie obowiązki spoczywają na urzędnikach oraz jak się powinno zachowywać w sytuacjach, które mogą budzić wątpliwości.

Jednym z elementów budowania polityki antykorupcyjnej w przedsiębiorstwie jest Kodeks etyki, który zawiera m.in. odpowiednie procedury i zapisy. Warto pamiętać o tym, że są one przede wszystkim elementem chroniącym pracownika! Taki dokument obecnie powstaje również w ZTM. W zakresie przyjmowanych procedur powołany zostanie również rzecznik etyki, który wybrany zostanie spośród pracowników.

Najnowsze informacje
Zmiany w kursowaniu komunikacji publicznej [Aktualizacja 03 VI, g. 10:25]
Zmiany w kursowaniu komunikacji publicznej [Aktualizacja 03 VI, g. 10:25]

Na niektórych liniach, z racji niższej frekwencji oraz niewystarczającej liczby kierowców, kursów jest mniej. Na innych natomiast, zgodnie z potrzebami, oferta jest zwiększana. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dot. zmian w kursowaniu linii autobusowych, tramwajowych oraz trolejbusowych.

Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 VI]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 VI]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Między innymi dotyczą one liczby realizowanych połączeń. Na niektórych liniach, z racji niższej frekwencji, kursów jest mniej. Na innych natomiast, zgodnie z potrzebami, oferta będzie zwiększana. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.