Tymczasowe zmiany godzin otwarcia POK

Data publikacji: 09.08.2019

Trzy Punkty Obsługi Klienta - w Dąbrowie Górniczej, Katowicach i Bytomiu - w wybrane dni sierpnia będą otwarte o innych niż dotychczas godzinach.

9, 12, 13, 14 i 16 sierpnia POK w Dąbrowie Górniczej przy ul. Adamieckiego, 9 i 14 sierpnia POK w Katowicach przy ul. Kościuszki oraz 12 sierpnia POK w Bytomiu przy ul. Rynek będą czynne od godziny 8:00 do godziny 16:00.

Prosimy uwzględnić powyższe zmiany przy planowaniu zamówienia i odbioru spersonalizowanych kart ŚKUP.

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Wprowadzamy godziny dla seniorów, aby zapewnić maksymalny komfort obsługi. Zmiany dotyczą również liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30 % wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji
Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji

Aplikacja Mobilny ŚKUP zyskała funkcjonalność sprzedaży biletów. Od 4 stycznia można w niej kupić m.in. bilety 30-dniowe i 90-dniowe, tygodniowe, dzienne, dobowe i oczywiście jednorazowe. Do tej pory za pomocą dostępnych na rynku zewnętrznych aplikacji, z których usług korzysta Zarząd Transportu Metropolitalnego, można było kupić tylko bilety jednorazowe.