Wydłużenie godzin otwarcia Punktów Obsługi Pasażera

Data publikacji: 27.08.2019

Zmienione zostają godziny otwarcia Punktów Obsługi Pasażera w Katowicach, Bytomiu, Chorzowie, Gliwicach, Piekarach Śląskich, Sosnowcu i Tarnowskich Górach.

Wymienione wyżej placówki czynne są od teraz dłużej. W dni robocze w godzinach od 7:00 do 19:00, a w soboty w godzinach 9:00 – 14:00. Wyjątkiem jest Biuro Obsługi Pasażera na dworcu autobusowym w Tarnowskich Górach, które w każdy dzień roboczy będzie otwarte od 7:00 do 19:00 a w soboty od 9:00 do 15:00.

POP w Tychach, znajdujący się przy al. Marszałka Piłsudskiego 12, nie zmienia godzin otwarcia i nadal czynny jest od poniedziałku do piątku od 6:00 do 19:00 oraz w soboty od 7:00 do 14:00.

Lista Punktów Obśługi Pasażera dostępna jest w zakładce Kontakt - Punkty Obsługi.

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 23 III]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 23 III]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Zmiany dotyczą między innymi liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30% wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Od 19 kwietnia zmiany cen biletów. Nowe bilety i możliwość oszczędzania w aplikacji mobilnej
Od 19 kwietnia zmiany cen biletów. Nowe bilety i możliwość oszczędzania w aplikacji mobilnej

19 kwietnia zacznie obowiązywać nowa taryfa. Oprócz zmian w cenniku wprowadzone zostaną nowości dla pasażerów, m.in. specjalny bilet na czas pandemii oraz nowe bilety długookresowe.