Wydłużenie godzin otwarcia Punktów Obsługi Pasażera
Zmienione zostają godziny otwarcia Punktów Obsługi Pasażera w Katowicach, Bytomiu, Chorzowie, Gliwicach, Piekarach Śląskich, Sosnowcu i Tarnowskich Górach.
Wymienione wyżej placówki czynne są od teraz dłużej. W dni robocze w godzinach od 7:00 do 19:00, a w soboty w godzinach 9:00 – 14:00. Wyjątkiem jest Biuro Obsługi Pasażera na dworcu autobusowym w Tarnowskich Górach, które w każdy dzień roboczy będzie otwarte od 7:00 do 19:00 a w soboty od 9:00 do 15:00.
POP w Tychach, znajdujący się przy al. Marszałka Piłsudskiego 12, nie zmienia godzin otwarcia i nadal czynny jest od poniedziałku do piątku od 6:00 do 19:00 oraz w soboty od 7:00 do 14:00.
Lista Punktów Obśługi Pasażera dostępna jest w zakładce Kontakt - Punkty Obsługi.
![Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]](/media/uploads/rok_2020/na_obszarze_jest_10_punkt%C3%B3w_obs%C5%82ugi_pasa%C5%BCera._jeden_z_nich_znajduje_si%C4%99_na_katowickim_dworcu..jpg)
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]
W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Wprowadzamy godziny dla seniorów, aby zapewnić maksymalny komfort obsługi. Zmiany dotyczą również liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30 % wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji
Aplikacja Mobilny ŚKUP zyskała funkcjonalność sprzedaży biletów. Od 4 stycznia można w niej kupić m.in. bilety 30-dniowe i 90-dniowe, tygodniowe, dzienne, dobowe i oczywiście jednorazowe. Do tej pory za pomocą dostępnych na rynku zewnętrznych aplikacji, z których usług korzysta Zarząd Transportu Metropolitalnego, można było kupić tylko bilety jednorazowe.