Extension of opening hours of Passenger Service Points

Publication date: 27.08.2019

The opening hours of Passenger Service Points in Katowice, Bytom, Chorzów, Gliwice, Piekary Śląskie, Sosnowiec and Tarnowskie Góry are changed.

The abovementioned branches have been open longer. On business days from 7:00 a.m. to 7:00 p.m. and on Saturdays from 9:00 a.m. to 2:00 p.m. The exception is the Passenger Service Office at the bus station in Tarnowskie Góry, which will be open every business day from 7:00 a.m. to 7:00 p.m. and on Saturdays from 9:00 a.m. to 3:00 p.m.

 

POP in Tychy, located at Marszałka Piłsudskiego Avenue 12, does not change the opening hours and is still open from Monday to Friday from 6:00 a.m. to 7:00 p.m. and on Saturdays from 7:00 a.m. to 2:00 p.m.

 

The list of Passenger Service Points is available in the Contact – Service Points tab.

News
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 VI]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 VI]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Transport publiczny wyjdzie z kryzysu obronną ręką - debata na Kongresie Polityki Miejskiej z udziałem ekspertów ZTM
Transport publiczny wyjdzie z kryzysu obronną ręką - debata na Kongresie Polityki Miejskiej z udziałem ekspertów ZTM

8 czerwca odbyła się w ramach Kongresu Polityki Miejskiej debata „Czego nauczyła nas pandemia - perspektywa transportu publicznego”. Uczestniczyli w niej eksperci z 4 instytucji - dyrektor Małgorzata Gutowska oraz zastępca dyrektora ds. handlowych Andrzej Stangret z Zarządu Transportu Metropolitalnego, zastępca dyrektora ds. transportu Maciej Sobieraj z Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi i zastępca dyrektora Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni Katarzyna Hebel.