Wyszukiwarka połączeń zintegrowana z Kolejami Śląskimi

Data publikacji: 28.06.2019

W nocy z soboty na niedzielę (z 29 na 30 czerwca) na naszej stronie internetowej pilotażowo wdrożona zostanie zmodernizowana wyszukiwarka połączeń. W związku z wprowadzeniem Metrobiletu rozszerzona zostanie jej funkcjonalność o sieć połączeń kolejowych Kolei Śląskich. Dzięki temu za pośrednictwem jednej strony będzie można zaplanować przejazd autobusem, tramwajem, trolejbusem i pociągiem Kolei Śląskich. To spore ułatwienie dla osób, które planują podróże między odległymi punktami w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. System jest intuicyjny i prosty w obsłudze.

Wyszukiwarka dostępna będzie w zakładce „znajdź połączenia”. Zwracamy uwagę na pilotażowy charakter wdrożenia dlatego prosimy o wyrozumiałość oraz zgłaszanie uwag  na adres mailowy: it@metropoliagzm.pl. Zapraszamy do korzystania z rozszerzanej funkcjonalności wyszukiwarki połączeń.

Rozkłady jazdy Kolei Śląskich dostępne są na stronie pod adresem https://www.kolejeslaskie.com/rozklad_jazdy/liniowy-rozklad-jazdy/

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Wprowadzamy godziny dla seniorów, aby zapewnić maksymalny komfort obsługi. Zmiany dotyczą również liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30 % wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji
Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji

Aplikacja Mobilny ŚKUP zyskała funkcjonalność sprzedaży biletów. Od 4 stycznia można w niej kupić m.in. bilety 30-dniowe i 90-dniowe, tygodniowe, dzienne, dobowe i oczywiście jednorazowe. Do tej pory za pomocą dostępnych na rynku zewnętrznych aplikacji, z których usług korzysta Zarząd Transportu Metropolitalnego, można było kupić tylko bilety jednorazowe.