Za nami gala „Szlachetnej Paczki”

Data publikacji: 11.12.2019

Ta coroczna akcja, której finał przypada w okresie przedświątecznym, za każdym razem łączy ludzi w pomaganiu innym. Angażuje się w nią wiele organizacji, w tym GZM i ZTM. Przedstawiamy galerię zdjęć z gali w Bytomiu.

W tym roku po raz pierwszy w przedsięwzięciu wziął udział Zarząd Transportu Metropolitalnego, który razem z pracownikami Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wsparł potrzebujących datkami pieniężnymi oraz rzeczowymi. Z Panem Piotrem, którego rodzinie pomagaliśmy, wstępnie rozmawialiśmy już na temat pracy w ZTM. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z finału akcji, który odbył się w Bytomiu.

Dziękujemy wszystkim biorącym udział w tegorocznej edycji. Sprawiliście radość wielu potrzebującym!

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Wprowadzamy godziny dla seniorów, aby zapewnić maksymalny komfort obsługi. Zmiany dotyczą również liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30 % wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji
Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji

Aplikacja Mobilny ŚKUP zyskała funkcjonalność sprzedaży biletów. Od 4 stycznia można w niej kupić m.in. bilety 30-dniowe i 90-dniowe, tygodniowe, dzienne, dobowe i oczywiście jednorazowe. Do tej pory za pomocą dostępnych na rynku zewnętrznych aplikacji, z których usług korzysta Zarząd Transportu Metropolitalnego, można było kupić tylko bilety jednorazowe.