Zmiana lokalizacji niektórych POK

Data publikacji: 06.02.2020

Pięć Punktów Obsługi Klienta zostanie przeniesionych w połowie i pod koniec lutego do nowych lokalizacji. Dotyczy to biur znajdujących się w Gliwicach, Bytomiu, Dąbrowie Górniczej, Sosnowcu i Katowicach.

POK w Gliwicach, umiejscowiony przy ul. Zwycięstwa 4, zostanie przeniesiony na ul. Rybnicką 148 (E. Leclerc). POK w Sosnowcu zmieni lokalizację z ul. Modrzejowskiej 22 na ul. Warszawską 3 (przy dworcu PKP). POK w Katowicach, dotychczas znajdujący się przy ul. Kościuszki 23, będzie funkcjonował na ul. Józefowskiej 85/6.

Powyższe trzy POK będą służyć pasażerom w obecnych lokalizacjach do 14 lutego 2020 r. W nowych miejscach zostaną otwarte 17 lutego 2020 r.

POK w Bytomiu z ul. Rynek 22 zostanie przeniesiony na ul. Narutowicza 11. POK w Dąbrowie Górniczej, dotychczas usytuowany przy ul. Adamieckiego 11a/1, zostanie przeniesiony na ul. Majakowskiego 24 (Stokrotka).

Powyższe dwa POK będą funkcjonować przy dotychczasowych adresach do 29 lutego 2020 r. W nowych lokalizacjach zostaną otwarte 3 marca 2020 r.

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Wprowadzamy godziny dla seniorów, aby zapewnić maksymalny komfort obsługi. Zmiany dotyczą również liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30 % wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji
Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji

Aplikacja Mobilny ŚKUP zyskała funkcjonalność sprzedaży biletów. Od 4 stycznia można w niej kupić m.in. bilety 30-dniowe i 90-dniowe, tygodniowe, dzienne, dobowe i oczywiście jednorazowe. Do tej pory za pomocą dostępnych na rynku zewnętrznych aplikacji, z których usług korzysta Zarząd Transportu Metropolitalnego, można było kupić tylko bilety jednorazowe.