Zmiana rozkładu jazdy linii 653

Data publikacji: 10.07.2019

Informujemy, że od 11 lipca obowiązuje zmieniony rozkład jazdy linii nr 653. Część kursów zostaje zawieszona.

Wprowadzona modyfikacja wynika z pokrywania się trasy linii nr 653 z trasami linii nr 29 i 45. Ze szczegółami można zapoznać się w zakładce Komunikaty na stronie internetowej ZTM. Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.

Przy okazji informowania o powyższej zmianie pragniemy podziękować pasażerom za dotychczas zgłaszane sugestie dotyczące rozkładów jazdy. Zachęcamy jednocześnie podróżnych do dalszego zgłaszania uwag związanych funkcjonowaniem transportu w regionie. W tym celu można kontaktować się z nami dzwoniąc pod nr telefonu 800 16 30 30 lub pisząc wiadomość e-mail na adres kancelaria@metropoliaztm.pl. Wszelkie otrzymane przez nas wnioski będą analizowane przez osoby odpowiedzialne za dany obszar.

Pragniemy jednocześnie nadmienić, że w przyszłości wdrożona zostanie praktyka informowania o systemowych i istotnych zmianach związanych z rozkładami jazdy z 14-dniowym wyprzedzeniem.

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Wprowadzamy godziny dla seniorów, aby zapewnić maksymalny komfort obsługi. Zmiany dotyczą również liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30 % wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji
Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji

Aplikacja Mobilny ŚKUP zyskała funkcjonalność sprzedaży biletów. Od 4 stycznia można w niej kupić m.in. bilety 30-dniowe i 90-dniowe, tygodniowe, dzienne, dobowe i oczywiście jednorazowe. Do tej pory za pomocą dostępnych na rynku zewnętrznych aplikacji, z których usług korzysta Zarząd Transportu Metropolitalnego, można było kupić tylko bilety jednorazowe.