ZTM zamknięty dla Interesantów

Data publikacji: 16.03.2020

W związku z zagrożeniem epidemicznym od 16 marca do odwołania Zarząd Transportu Metropolitalnego w Katowicach zaprzestaje przyjmowania Interesantów. Sprawy można załatwiać przez telefon, drogą elektroniczną lub korespondencyjnie.

Dane kontaktowe:

Zarząd Transportu Metropolitalnego
ul. Barbary 21A
40-053 Katowice


Infolinia:
Bezpłatny numer:
800 16 30 30
Numery płatne
(32) 74 38 400,
(32) 74 38 446,
(42) 291 04 05;

Numery telefonów do poszczególnych wydziałów znajdują się w zakładce Kontakt w Książce adresowej na głównej stronie internetowej ZTM.

E-mail: kancelaria@metropoliaztm.pl

Adres elektronicznej skrzynki podawczej: /METROPOLIAZTM/SkrytkaESP

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Wprowadzamy godziny dla seniorów, aby zapewnić maksymalny komfort obsługi. Zmiany dotyczą również liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30 % wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji
Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji

Aplikacja Mobilny ŚKUP zyskała funkcjonalność sprzedaży biletów. Od 4 stycznia można w niej kupić m.in. bilety 30-dniowe i 90-dniowe, tygodniowe, dzienne, dobowe i oczywiście jednorazowe. Do tej pory za pomocą dostępnych na rynku zewnętrznych aplikacji, z których usług korzysta Zarząd Transportu Metropolitalnego, można było kupić tylko bilety jednorazowe.