Zamiast biletu papierowego – aplikacja mobilna

Дата публікації: 23.04.2019

Wygodnie, banalnie prosto i ekspresowo. Tak funkcjonują aplikacje mobilne, które umożliwiają zakup biletów na komunikację miejską ZTM. Zachęcamy do korzystania z aplikacji mobilnych, w których dostępne są bilety na komunikację publiczną, organizowaną przez Zarząd Transportu Metropolitalnego. Pozwalają one na wygodniejsze korzystanie z usług miejskiej komunikacji, której organizatorzy coraz mocniej stawiają na innowacyjność.

Bilet kupiony przez smartfon ma taką samą cenę, jak bilet elektroniczny na kartę ŚKUP i jest nieco tańszy od biletu papierowego. Aby móc skorzystać z tej formy biletu, trzeba zainstalować jedną z czterech aplikacji, z którą ZTM współpracuje.

Podczas kontroli należy, należy pokazać urządzenie z otwartą aplikacją i odpowiednią zakładką – tak, by kontroler mógł odczytać wszystkie potrzebne informacje. Pamiętajmy przy tym, iż bilet skasowany w momencie kontroli nie jest ważny i oznacza wypisanie opłaty dodatkowej.

Aplikacje, z którymi współpracuje Zarząd Transportu Metropolitalnego to:

  • moBILET,
  • Skycash,
  • Jakdojade,
  • mPay.

Więcej o aplikacjach.

Są one dostępne zarówno w wersji na telefony z systemem Android, jak i na iOS.

Zachęcamy do korzystania!

Остання інформація
Графіка: Zmiana godzin otwarcia POP w Gliwicach
Zmiana godzin otwarcia POP w Gliwicach

22 kwietnia (poniedziałek) Punkt Obsługi Pasażera w Gliwicach będzie czynny do godziny 16:30.

Графіка: Informacja dla użytkowników aplikacji Mobilet
Informacja dla użytkowników aplikacji Mobilet

Operator aplikacji Mobilet zaplanował prace techniczne. W związku z nimi w nocy z 22 na 23 kwietnia mogą wystąpić przerwy w funkcjonowaniu usługi.