Zamiast biletu papierowego – aplikacja mobilna

Data publikacji: 23.04.2019

Wygodnie, banalnie prosto i ekspresowo. Tak funkcjonują aplikacje mobilne, które umożliwiają zakup biletów na komunikację miejską ZTM. Zachęcamy do korzystania z aplikacji mobilnych, w których dostępne są bilety na komunikację publiczną, organizowaną przez Zarząd Transportu Metropolitalnego. Pozwalają one na wygodniejsze korzystanie z usług miejskiej komunikacji, której organizatorzy coraz mocniej stawiają na innowacyjność.

Bilet kupiony przez smartfon ma taką samą cenę, jak bilet elektroniczny na kartę ŚKUP i jest nieco tańszy od biletu papierowego. Aby móc skorzystać z tej formy biletu, trzeba zainstalować jedną z czterech aplikacji, z którą ZTM współpracuje.

Podczas kontroli należy, należy pokazać urządzenie z otwartą aplikacją i odpowiednią zakładką – tak, by kontroler mógł odczytać wszystkie potrzebne informacje. Pamiętajmy przy tym, iż bilet skasowany w momencie kontroli nie jest ważny i oznacza wypisanie opłaty dodatkowej.

Aplikacje, z którymi współpracuje Zarząd Transportu Metropolitalnego to:

  • moBILET,
  • Skycash,
  • Jakdojade,
  • mPay.

Więcej o aplikacjach.

Są one dostępne zarówno w wersji na telefony z systemem Android, jak i na iOS.

Zachęcamy do korzystania!

Najnowsze informacje
Grafika: Zamknięcie estakady w Chorzowie. Zmiany tras ok. 30 linii
Zamknięcie estakady w Chorzowie. Zmiany tras ok. 30 linii

[Aktualizacja 16.06., godz. 7:30] Od 4 czerwca obowiązują zmiany na ok. 30 liniach. Wdrożenie tak licznych i nagłych modyfikacji było konieczne w związku z niezaplanowanym wyłączeniem przejazdów w rejonie estakady w Chorzowie.

Grafika: Informacja Zarządu Transportu Metropolitalnego
Informacja Zarządu Transportu Metropolitalnego

Informacja Zarządu Transportu Metropolitalnego w Katowicach odnośnie postępowania UOKiK w sprawie postępowania przetargowego na świadczenie usług autobusowego transportu publicznego