Konkurs walentynkowy "Zakochaną Baną do gwiazd". Znamy zwycięzców

Data publikacji: 11.02.2021

Siedemnaście historii wpłynęło na walentynkowy konkurs Tramwajów Śląskich i Planetarium Śląskiego. Zwycięska para spędzi randkę w "Zakochanej Banie" pod gwiazdami.

Konkursowe jury nie miało łatwego zadania. Przesłane prace zaskakiwały oryginalnością formy i pomysłowością. Ostatecznie wyłoniono zwycięzców oraz przyznano 2 wyróżnienia. Na pozostałych uczestników czekają drobne upominki. 

Nagrodzona para-Agnieszka i Daniel z Katowic-spędzi walentynki w wyjątkowy sposób. Historyczny wagon typu N, czyli tzw. "Zakochana Bana" przewiezie ich do zajezdni w Chorzowie Batorym, gdzie ustawione zostanie mobilne planetarium. Po seansie przygotowanym przez Planetarium Śląskie, para zje walentynkową kolację. To nie koniec atrakcji. Słuchacze Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach mierząc zakochanym ciśnienie, sprawdzą, jak żarliwie biją ich serca, a radni Młodzieżowego Sejmiku Województwa Śląskiego wręczą zwycięskiej parze dodatkowy upominek.

Uruchomienie "Zakochanej Bany" w walentynki to już tradycja. Jednak w tym roku ze względu na koronawirusa, akcja zmieniła swój charakter. Przejazd wyjątkowym tramwajem będzie możliwy tylko dla zwycięzców konkursu.

Nagrodzone opowiadanie Agnieszki i Daniela można znaleźć na stronie internetowej Tramwajów Śląskich.

 
 
Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 13 V]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 13 V]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

M-ki śmigają częściej, częściej, częściej
M-ki śmigają częściej, częściej, częściej

Ruszyła kampania Zarządu Transportu Metropolitalnego (ZTM) o unikatowych w skali Polski metroliniach. Jej odbiorcy to 2 miliony mieszkańców Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Działania to aktywacje digital, kampania radiowa i outdoorowa. Postawiono także na marketing bezpośredni – edukatorzy na przystankach zapewnią jakościowe dotarcie do mieszkańców 56 miast i gmin.