Punkty Obsługi Klienta ponownie otwarte

Data publikacji: 20.03.2020

Około 40 Punktów Obsługi Klienta, które w dużej części zlokalizowane są w kioskach i centrach miast, zostało otwartych. Jest to wynik dużej liczby zapytań pasażerów o możliwość m.in. odbioru kart ŚKUP oraz zakodowania na nich biletów elektronicznych.

W trosce o pasażerów oraz pracowników POK, prowadzącemu usługę (mBank) zostały wskazane przepisy, które określają, jak należy prowadzić obsługę podróżnych w takich miejscach w czasie zagrożenia epidemicznego. Mimo powyższego apelujemy do zainteresowanych wizytą w POK o rozsądek oraz przestrzeganie odgórnie zalecanych wskazówek bezpieczeństwa, np. zachowanie odpowiedniej odległości między drugą osobą, czy też zakrywanie we właściwy sposób ust i nosa podczas kaszlu i kichania.

Punkty Obsługi Klienta to sieć ok. 40 punktów przygotowanych przez mBank do kompleksowej obsługi systemu ŚKUP. Można w nich m.in.:

  • złożyć wniosek oraz odebrać spersonalizowaną kartę ŚKUP,
  • odblokować kartę ŚKUP oraz ją zwrócić,
  • składać reklamacje dotyczące działania karty ŚKUP oraz pieniądza elektronicznego,
  • doładowywać kartę, kupować i kodować na karcie okresowe bilety elektroniczne, kodować ulgi,
  • odebrać zamówioną spersonalizowaną kartę ŚKUP.

Z racji zagrożenia epidemicznego niektóre z POK mogą pracować w ograniczonym zakresie i być otwarte o innych niż standardowo godzinach. Lista POK znajduje się w zakładce Kontakt – Punkty Obsługi.

Najnowsze informacje
Grafika: Świąteczne zmiany w komunikacji miejskiej Transport GZM
Świąteczne zmiany w komunikacji miejskiej Transport GZM

Podobnie jak w poprzednich latach, w okresie świątecznym Zarząd Transportu Metropolitalnego wprowadza szereg zmian w komunikacji miejskiej. O ile do większości z nich pasażerowie mogli już przywyknąć, tak jedna jest czymś zupełnie nowym.

Grafika: Większa elastyczność, wydłużony czas ważności biletów. Transport GZM z nową ofertą
Większa elastyczność, wydłużony czas ważności biletów. Transport GZM z nową ofertą

Od 1 stycznia 2026 roku pasażerowie Transportu GZM skorzystają z nowej, bardziej elastycznej oferty biletowej. Zmiany obejmą bilety 90-minutowe oraz te z oferty „Podróż Start/Stop”. Nowe wersje biletów zapewnią jeszcze większą swobodę korzystania z autobusów, tramwajów i trolejbusów w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Ceny pozostaną bez zmian.