Punkty Obsługi Pasażera

Data publikacji: 19.12.2018

W Punktach Obsługi Pasażera można zakupić bilety, uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej, złożyć reklamacje, skargi, wnioski i zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji. Dodatkowo w POP-ach można także odebrać Metrokartę, zakodować i zatwierdzić ulgę.

Godziny otwarcia Punktów:  

  • poniedziałki - piątki od 7:00 do 19:00;
  • soboty: od 9:00 do 14:00;
  • niedziele i święta - nieczynne.

Wyjątkami od podanych wyżej godzin są:

1. Placówka na ul. Barbary 21a w Katowicach (siedziba ZTM), która obsługuje interesantów:

  • w poniedziałki w godz. 07:00-17:00,
  • od wtorku do piątku w godz. 07:00-15:00,
  • soboty, niedziele i święta - nieczynny

2. Placówka na katowickim dworcu, która w soboty czynna jest od 9:00 do 15:00 (pozostałe dni bez zmian).

3. Placówka w Piekarach Śląskich, która w kwietniu będzie miała tymczasowo zmienione godziny otwarcia (szczegóły poniżej).

Uwaga! Punkty Obsługi Pasażera w Wielka Sobotę (30 marca) będą nieczynne.

Lista punktów

  1. Bytom, ul. Dworcowa 35.

  2. Chorzów, Rynek 8/1.

  3. Gliwice, ul. Składowa 8a.

  4. Katowice, dworzec kolejowy Katowice. 

  5. Katowice, ul. Pocztowa 10.

  6. Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM). 

  7. Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46 (Uwaga zmiana! W kwietniu od poniedziałku do piątku punkt będzie czynny w godzinach 8:00-18:00, w soboty bez zmian).

  8. Sosnowiec, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy). 

  9. Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne). 

  10. Tarnowskie Góry, ul. Pokoju 1.