Wydłużenie godzin pracy POP na dworcu kolejowym w Katowicach

Data publikacji: 09.05.2019

Idąc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów od dnia 8 maja bieżącego roku wydłużamy godziny otwarcia punktu obsługi pasażera na dworcu kolejowym w Katowicach. Od teraz jesteśmy do państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 19:00, natomiast w soboty w godz. 9:00 - 15:00.

Przypominamy: w punktach obsługi pasażera można uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej oraz składać reklamacje, skargi, wnioski oraz zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji. Placówki przyjmują wnioski o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP. Obsługa może zakodować na karcie ulgę. Punkty prowadzą sprzedaż biletów. Można w nich kupić bilety papierowe oraz elektroniczne, uzyskać informacje związane z działaniem systemu i obsługą kart oraz zablokować kartę ŚKUP.

Punkt obsługi pasażera mieści się w hali głównej dworca kolejowego w Katowicach, w sąsiedztwie punktów obsługi Intercity oraz Kolei Śląskich.

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 23 III]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 23 III]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Zmiany dotyczą między innymi liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30% wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Od 19 kwietnia zmiany cen biletów. Nowe bilety i możliwość oszczędzania w aplikacji mobilnej
Od 19 kwietnia zmiany cen biletów. Nowe bilety i możliwość oszczędzania w aplikacji mobilnej

19 kwietnia zacznie obowiązywać nowa taryfa. Oprócz zmian w cenniku wprowadzone zostaną nowości dla pasażerów, m.in. specjalny bilet na czas pandemii oraz nowe bilety długookresowe.