Wydłużenie godzin pracy POP na dworcu kolejowym w Katowicach

Data publikacji: 09.05.2019

Idąc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów od dnia 8 maja bieżącego roku wydłużamy godziny otwarcia punktu obsługi pasażera na dworcu kolejowym w Katowicach. Od teraz jesteśmy do państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 19:00, natomiast w soboty w godz. 9:00 - 15:00.

Przypominamy: w punktach obsługi pasażera można uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej oraz składać reklamacje, skargi, wnioski oraz zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji. Placówki przyjmują wnioski o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP. Obsługa może zakodować na karcie ulgę. Punkty prowadzą sprzedaż biletów. Można w nich kupić bilety papierowe oraz elektroniczne, uzyskać informacje związane z działaniem systemu i obsługą kart oraz zablokować kartę ŚKUP.

Punkt obsługi pasażera mieści się w hali głównej dworca kolejowego w Katowicach, w sąsiedztwie punktów obsługi Intercity oraz Kolei Śląskich.

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 X]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 X]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

POP w Bytomiu w poniedziałek będzie nieczynny. Podpowiadamy, gdzie załatwisz swoją sprawę
POP w Bytomiu w poniedziałek będzie nieczynny. Podpowiadamy, gdzie załatwisz swoją sprawę

Z powodu prac związanych z otwarciem nowej siedziby Punktu Obsługi Pasażera w Bytomiu, w najbliższy poniedziałek (18.10.) punkt znajdujący się przy Placu Wolskiego będzie nieczynny.