Wydłużenie godzin pracy POP na dworcu kolejowym w Katowicach

Data publikacji: 09.05.2019

Idąc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów od dnia 8 maja bieżącego roku wydłużamy godziny otwarcia punktu obsługi pasażera na dworcu kolejowym w Katowicach. Od teraz jesteśmy do państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 19:00, natomiast w soboty w godz. 9:00 - 15:00.

Przypominamy: w punktach obsługi pasażera można uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej oraz składać reklamacje, skargi, wnioski oraz zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji. Placówki przyjmują wnioski o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP. Obsługa może zakodować na karcie ulgę. Punkty prowadzą sprzedaż biletów. Można w nich kupić bilety papierowe oraz elektroniczne, uzyskać informacje związane z działaniem systemu i obsługą kart oraz zablokować kartę ŚKUP.

Punkt obsługi pasażera mieści się w hali głównej dworca kolejowego w Katowicach, w sąsiedztwie punktów obsługi Intercity oraz Kolei Śląskich.

Najnowsze informacje
Grafika: Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 24 I]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 24 I]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów.

Grafika: Przez COVID sporo zmian w komunikacji miejskiej. Obejmą one prawie 100 linii
Przez COVID sporo zmian w komunikacji miejskiej. Obejmą one prawie 100 linii

W poniedziałek 31 stycznia Zarząd Transportu Metropolitalnego wprowadzi szereg zmian w komunikacji miejskiej. Zakładają one zawieszenie ok. 20 linii, a także obowiązywanie rozkładów jazdy roboczych nieszkolnych na ponad 70 liniach. To efekt pogarszającej się sytuacji epidemicznej, odbywania przez kierowców kwarantanny, a także wprowadzenia częściowej nauki zdalnej. Organizator transportu apeluje, aby rozkłady jazdy sprawdzać w internecie przed wyjściem z domu na przystanek.