Wydłużenie godzin pracy POP na dworcu kolejowym w Katowicach

Data publikacji: 09.05.2019

Idąc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów od dnia 8 maja bieżącego roku wydłużamy godziny otwarcia punktu obsługi pasażera na dworcu kolejowym w Katowicach. Od teraz jesteśmy do państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 19:00, natomiast w soboty w godz. 9:00 - 15:00.

Przypominamy: w punktach obsługi pasażera można uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej oraz składać reklamacje, skargi, wnioski oraz zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji. Placówki przyjmują wnioski o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP. Obsługa może zakodować na karcie ulgę. Punkty prowadzą sprzedaż biletów. Można w nich kupić bilety papierowe oraz elektroniczne, uzyskać informacje związane z działaniem systemu i obsługą kart oraz zablokować kartę ŚKUP.

Punkt obsługi pasażera mieści się w hali głównej dworca kolejowego w Katowicach, w sąsiedztwie punktów obsługi Intercity oraz Kolei Śląskich.

Najnowsze informacje
Grafika: Świąteczne zmiany w komunikacji miejskiej Transport GZM
Świąteczne zmiany w komunikacji miejskiej Transport GZM

Podobnie jak w poprzednich latach, w okresie świątecznym Zarząd Transportu Metropolitalnego wprowadza szereg zmian w komunikacji miejskiej. O ile do większości z nich pasażerowie mogli już przywyknąć, tak jedna jest czymś zupełnie nowym.

Grafika: Większa elastyczność, wydłużony czas ważności biletów. Transport GZM z nową ofertą
Większa elastyczność, wydłużony czas ważności biletów. Transport GZM z nową ofertą

Od 1 stycznia 2026 roku pasażerowie Transportu GZM skorzystają z nowej, bardziej elastycznej oferty biletowej. Zmiany obejmą bilety 90-minutowe oraz te z oferty „Podróż Start/Stop”. Nowe wersje biletów zapewnią jeszcze większą swobodę korzystania z autobusów, tramwajów i trolejbusów w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Ceny pozostaną bez zmian.