Wydłużenie godzin pracy POP na dworcu kolejowym w Katowicach

Data publikacji: 09.05.2019

Idąc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów od dnia 8 maja bieżącego roku wydłużamy godziny otwarcia punktu obsługi pasażera na dworcu kolejowym w Katowicach. Od teraz jesteśmy do państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 19:00, natomiast w soboty w godz. 9:00 - 15:00.

Przypominamy: w punktach obsługi pasażera można uzyskać informacje dotyczące komunikacji miejskiej oraz składać reklamacje, skargi, wnioski oraz zażalenia dotyczące funkcjonowania komunikacji. Placówki przyjmują wnioski o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP. Obsługa może zakodować na karcie ulgę. Punkty prowadzą sprzedaż biletów. Można w nich kupić bilety papierowe oraz elektroniczne, uzyskać informacje związane z działaniem systemu i obsługą kart oraz zablokować kartę ŚKUP.

Punkt obsługi pasażera mieści się w hali głównej dworca kolejowego w Katowicach, w sąsiedztwie punktów obsługi Intercity oraz Kolei Śląskich.

Najnowsze informacje
Grafika: Prace techniczne w systemie aplikacji moBiLET
Prace techniczne w systemie aplikacji moBiLET

W związku z zaplanowanymi pracami technicznymi w nocy z 6 na 7 czerwca od godziny 23:00 do 5:00 mogą wystąpić utrudnienia w ciągłości pracy systemu moBiLET oraz możliwości zakupu biletu przez Pasażerów.

Grafika: Honorowanie biletów kolejowych [Aktualizacja: 14.05., g. 8:43]
Honorowanie biletów kolejowych [Aktualizacja: 14.05., g. 8:43]

Honorowanie biletów Kolei Śląskich na liniach autobusowych, tramwajowych i trolejbusowych obowiązywało dziś (14.05.24 r.) do godz. 8:30