Zmiana godzin otwarcia POP w Katowicach

Data publikacji: 01.08.2019

Tymczasowo zmienione zostają godziny otwarcia Punktu Obsługi Pasażera w Katowicach przy ul. Pocztowej.

Od 1 do 16 sierpnia Punkt Obsługi Pasażera w Katowicach przy ul. Pocztowej 10 będzie czynny w dni robocze w godzinach 11:00 - 18:00. Przypominamy, że w pobliżu, tj. na dworcu w Katowicach, znajduje się drugi Punkt Obsługi Pasażera. Jest on czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00, a w soboty od 9:00 do 15:00.

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 7 VIII]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 7 VIII]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Między innymi dotyczą one liczby realizowanych połączeń. Na niektórych liniach, z racji niższej frekwencji, kursów jest mniej. Na innych natomiast, zgodnie z potrzebami, oferta będzie zwiększana. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Kartę ŚKUP można już zamówić do domu lub odebrać w 10 dodatkowych punktach ZTM
Kartę ŚKUP można już zamówić do domu lub odebrać w 10 dodatkowych punktach ZTM

To jedne z najbardziej przyjaznych zmian w systemie ŚKUP od czasu jego wdrożenia. Pasażerowie mogą już korzystać z możliwości wysyłki kart ŚKUP pod wskazany adres. Koszt tej dodatkowej usługi wynosi 10 zł. Zwiększa się także zakres spraw, które można załatwić w Punktach Obsługi Pasażera. Od teraz można w nich m.in. odebrać kartę spersonalizowaną albo odblokować, zastrzec lub zwrócić kartę. Takich punktów w Metropolii jest 10: po jednym w Bytomiu, Chorzowie, Gliwicach, Piekarach Śląskich, Sosnowcu, Tychach i Tarnowskich Górach oraz trzy w Katowicach.