Zmiana godzin otwarcia POP w Katowicach

Data publikacji: 01.08.2019

Tymczasowo zmienione zostają godziny otwarcia Punktu Obsługi Pasażera w Katowicach przy ul. Pocztowej.

Od 1 do 16 sierpnia Punkt Obsługi Pasażera w Katowicach przy ul. Pocztowej 10 będzie czynny w dni robocze w godzinach 11:00 - 18:00. Przypominamy, że w pobliżu, tj. na dworcu w Katowicach, znajduje się drugi Punkt Obsługi Pasażera. Jest on czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00, a w soboty od 9:00 do 15:00.

Najnowsze informacje
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 5 I]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Wprowadzamy godziny dla seniorów, aby zapewnić maksymalny komfort obsługi. Zmiany dotyczą również liczby połączeń, ponieważ od 17 października pasażerowie mogą zajmować tylko 30 % wszystkich miejsc w pojeździe. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji
Usprawnienie dla użytkowników ŚKUP. Bilety miesięczne w aplikacji

Aplikacja Mobilny ŚKUP zyskała funkcjonalność sprzedaży biletów. Od 4 stycznia można w niej kupić m.in. bilety 30-dniowe i 90-dniowe, tygodniowe, dzienne, dobowe i oczywiście jednorazowe. Do tej pory za pomocą dostępnych na rynku zewnętrznych aplikacji, z których usług korzysta Zarząd Transportu Metropolitalnego, można było kupić tylko bilety jednorazowe.