Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Grafika: Nowa linia autobusowa w Bytomiu
Nowa linia autobusowa w Bytomiu

Z inicjatywy prezydenta Bytomia Mariusza Wołosza Zarząd Transportu Metropolitalnego uruchamia nową linię minibusową. Autobusy będą oznaczone numerem 740 i będą kursować trasą okrężną, umożliwiając dojazdy m.in. do placówek zdrowia, dworca i na cmentarz.

Grafika: Komunikacja miejska w okresie Świąt i na noc ze zmianą czasu
Komunikacja miejska w okresie Świąt i na noc ze zmianą czasu

Zarząd Transportu Metropolitalnego zachęca pasażerów do tego, aby w najbliższych dniach przed wyjściem z domu na przystanek sprawdzać rozkłady jazdy w Internecie, zapoznać się ze specjalnie przygotowanymi komunikatami lub zadzwonić na infolinię. Ma to związek ze zbliżającymi się Świętami oraz z zaplanowaną na najbliższy weekend zmianą czasu.