Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Grafika: Bezpłatne autobusy i tramwaje na mecz Zagłębia ze Świtem Szczecin
Bezpłatne autobusy i tramwaje na mecz Zagłębia ze Świtem Szczecin

Kibice, którzy wybierają się na mecz Zagłębia Sosnowiec ze Świtem Szczecin będą mogli bezpłatnie korzystać z komunikacji miejskiej. Wystarczy podczas podróży mieć ważny bilet na to spotkanie lub kartę kibica.

Grafika: Ogrody Deszczowe GZM: Startuje nabór do 3. edycji
Ogrody Deszczowe GZM: Startuje nabór do 3. edycji

Do 13 maja 2025 r. można zgłaszać udział w kolejnej, trzeciej już edycji wydarzenia edukacyjnego „Ogrody Deszczowe GZM”, organizowanego przez Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię. Program skierowany jest do wszystkich typów placówek oświatowych – szkół, przedszkoli, uczelni – a także do organizacji pozarządowych.