Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Grafika: Zamknięcie estakady w Chorzowie. Zmiany tras ok. 30 linii
Zamknięcie estakady w Chorzowie. Zmiany tras ok. 30 linii

[Aktualizacja 16.06., godz. 7:30] Od 4 czerwca obowiązują zmiany na ok. 30 liniach. Wdrożenie tak licznych i nagłych modyfikacji było konieczne w związku z niezaplanowanym wyłączeniem przejazdów w rejonie estakady w Chorzowie.

Grafika: Michał Wadowski nowym dyrektorem Zarządu Transportu Metropolitalnego
Michał Wadowski nowym dyrektorem Zarządu Transportu Metropolitalnego

Michał Wadowski został oficjalnie powołany na stanowisko dyrektora Zarządu Transportu Metropolitalnego (ZTM). Od 29 marca br. pełnił obowiązki dyrektora, łącząc tę funkcję z rolą zastępcy dyrektora ds. administracyjnych. Wcześniej pracował w strukturach Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii jako główny specjalista. Posiada również wieloletnie doświadczenie w pracy na rzecz instytucji samorządowych.