Jak odzyskać swoje hasło do Portalu Klienta?

Data publikacji: 02.07.2019

Dla wszystkich użytkowników Portalu Klienta, którzy próbują odzyskać hasło do systemu, chcielibyśmy przywołać kilka wskazówek.

Przede wszystkim, prosimy pamiętać, iż w celu odzyskania hasła z użyciem skrzynki mailowej w systemie musi być zapisany jej adres. Nie można skorzystać z tej możliwości bez wcześniejszego zdefiniowania maila w swoim profilu. W przypadku braku jego zdefiniowania należy udać się do Punktu Obsługi Klienta lub Punktu Obsługi Pasażera, aby zresetować hasło.

Żeby ułatwić korzystanie z systemu, zamieszczona zostanie odpowiednia informacja na Portalu Klienta (w miejscu w którym znajduje się możliwość resetowania hasła), która będzie informowała użytkowników, że zanim zrobią reset hasła, to muszą wprowadzić swój adres mailowy.

Najnowsze informacje
Grafika: Zmiana godzin otwarcia POP w Gliwicach
Zmiana godzin otwarcia POP w Gliwicach

22 kwietnia (poniedziałek) Punkt Obsługi Pasażera w Gliwicach będzie czynny do godziny 16:30.

Grafika: Informacja dla użytkowników aplikacji Mobilet
Informacja dla użytkowników aplikacji Mobilet

Operator aplikacji Mobilet zaplanował prace techniczne. W związku z nimi w nocy z 22 na 23 kwietnia mogą wystąpić przerwy w funkcjonowaniu usługi.