Aplikacja „Mobilny ŚKUP” tymczasowo niedostępna w sklepie Play

Publication date: 27.05.2021

Czasowy brak możliwości pobrania aplikacji „Mobilny ŚKUP” ze sklepu Play związany jest z globalnymi pracami firmy Google w zakresie zmiany polityki informacyjnej i bezpieczeństwa.

Na potrzeby dostosowania aplikacja do nowej polityki Google jeszcze wczoraj została przygotowana nowa wersja aplikacji, która jest w trakcie weryfikacji przez Google Play. Procedura powinna zostać zakończona w ciągu 48 godzin. 

Aplikacje, które zostały wcześniej pobrane ze sklepu Play działają bez zakłóceń. „Mobilny ŚKUP” jest też stale dostępny w App Store. 

News
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 X]
Obsługa pasażerów w dobie koronawirusa [Aktualizacja: 1 X]

W trosce o podróżnych oraz pracowników organizatora transportu, wprowadziliśmy wiele zmian w zakresie obsługi pasażerów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące obsługi pasażerów, m.in. w zakresie kupna i zwrotu biletów w czasie stanu epidemii.

POP w Bytomiu w poniedziałek będzie nieczynny. Podpowiadamy, gdzie załatwisz swoją sprawę
POP w Bytomiu w poniedziałek będzie nieczynny. Podpowiadamy, gdzie załatwisz swoją sprawę

Z powodu prac związanych z otwarciem nowej siedziby Punktu Obsługi Pasażera w Bytomiu, w najbliższy poniedziałek (18.10.) punkt znajdujący się przy Placu Wolskiego będzie nieczynny.